Dengan Blogger Fuza

Wednesday, June 11, 2014

Dengan Blogger Fuza


Wah... pagi ini sampai saja kat tempat training di Plaza Taragon Kelana Jaya, tak lama lagi Fuza pun sampai. First time dapat jumpa dia. Tak dapat borak lama. Tapi sempat juga bergambar.



Dan gambar selfie berdua...


Sweet sangat ni. Sanggup Fuza ke sini nak jumpa Mia. Really appreciate it.

suka jumpa rakan blogger...

19 comments:

  1. apa yang penting selfie dulu. hihi :)

    ReplyDelete
  2. tak sempat kak tak sempat...ho ho ho... semalam pun balik dah pukul berapa dah... nampak gayanya till we meet again for the next time...ala..akak mesti ada training lagi punya ni...hik hik hik...

    ReplyDelete
  3. selfie tu penting..he3..best jumpe blogger lain kan..

    ReplyDelete
  4. kemain lagi kak fuza yer..
    **err..paradigm..dekat dah ngan umah ecah..meh ler singgah..hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, berkesempatan berjumpa dengan Mia. Baru je sampai dari Penang

    ReplyDelete
  6. memang seronok kalau dapat berjumpa rakan blogger :)

    ReplyDelete
  7. Hehehe dua2 comel ..best kan dapat jumpa ..

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...wah bestnya dpt berjumpa walaupun sekejap saja...:)

    ReplyDelete
  9. Wahh... Bestnya dpat jumpa rakan blogger... btw , ad group whatsapp x ? Kalau ada ... Saya nk join skali.. Bleh? Hihi..

    ReplyDelete
  10. Seronoknya dapat jumpa biarpun sekejap.. Moga ukhwah akan berpanjangan

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.