Jangan Sombong Dan Membangga Diri

Monday, June 2, 2014

Jangan Sombong Dan Membangga Diri


"Sesungguhnya Allah tidak menyukai
orang-orang yang sombong dan membanggakan diri"

- Surah An-Nisaa Ayat 36 -


tazkirah hari isnin...

24 comments:

  1. ye.. semoga dijauhi sikap demikian.

    ReplyDelete
  2. betul kak, tak ada untungnya sombong ni pun...susah lagi ada...

    ReplyDelete
  3. ye saya sokong dan setuju dengan itu

    ReplyDelete
  4. inshaAllah akan di ingati selalu..dan menjadi panduan..>.<

    ReplyDelete
  5. Dunnot be arrogant or anyone will won't be friends with you

    ReplyDelete
  6. Siapalah kita nak menyombong dan meninggi diri. Segala yg kita punya pinjaman semata-mata.

    ReplyDelete
  7. agak-agak macam mana orang sombong dan bangga diri

    ReplyDelete
  8. Superb setuju..apa guna sangat kalau sombong ni..

    ReplyDelete
  9. sentiasa la memandang ke bawah, jgn terlalu mendongak kelangit... :)

    ReplyDelete
  10. sentiasa senyum dekat orang dan tak perlu takbur

    ReplyDelete
  11. True, must be humble. Congrats on the Google adsense.

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia....betul tu jgn terlalu menyombong kerana sikap itu yg akan memakan diri kita sendiri nanti...:)

    ReplyDelete
  13. Jangan lah..
    Minta di jauhkan dari sifat tu.. Takut sendiri x perasan..

    ReplyDelete
  14. ya betol2. . tak kemana jugak dek sombong tuh.. in sha ALLAH, jauhkan dari sifat sebegitu. amin

    ReplyDelete
  15. Selalu beringat pada diri sendiri jugak

    ReplyDelete
  16. Untuk diri sendiri jugak...thanks Mia sebab share kan kata² menarik hari ni... :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.