Minum Jamu

Wednesday, June 11, 2014

Minum Jamu



Mia agak keletihan selepas berkursus 3 hari di Kelana Jaya. Nak-nak bila belajar buat sistem memanglah otak dan badan pun turut letih. Makanya, elok benarlah minum jamu. Dah lama betul tak minum jamu.

Selepas Suami Mia habis makan nasi beriani tadi terus ke Senai nak pergi kedai jamu Ibu Jamaliah. Dah lama kenal Ibu sejak kami belum kahwin lagi. Ibu pun sediakan ramuan jamu untuk Mia. Lepas tu apalagi telan jugalah walaupun pahit. Memang tak sedap pun.

live update dari Senai....

17 comments:

  1. nama jamu..cnfrm oahit. tpi yg pahit tu la penawarnya

    ReplyDelete
  2. Tak pernah makan jamu..tak lalu rasanya nak masuk tekak sebab bau kot.apatah lagi rasanya..bagus kak mia makan jamu

    ReplyDelete
  3. jamu ?? =_= aduhh .. huhu.. mmg tak kan pernah try.. pahitt nya

    ReplyDelete
  4. Rajin Mia ambik jamu..
    Elok lah jaga badan, jangan dah sakit2 baru nak cari ubat

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...wah bestnya...elok la tu walaupun pahit tapi baik...:)

    ReplyDelete
  6. Last sekali minum jamu masa beranak Mia.... lepas tu terus pencen hehe

    ReplyDelete
  7. alahai..memang tak boleh la minum jamu..masa gugur tuari pun rasa macam nak terkeluar balik jerk..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.