Pagi-Pagi Dah Risau Pasal Baju

Friday, June 13, 2014

Pagi-Pagi Dah Risau Pasal Baju



Tengoklah ni... lepas subuh pagi tadi dah risau pasal baju ni. Baju kemeja ini ditempah masa Mia anak dara lagi. Masa itu masih kurus dan slim. Lepas kahwin, badan dah naik sedikit.

Bila test pagi tadi rasa ketat kat bahagian lengan dan dada. Lepas itu, Mia buang dat yang ada kat baju ini. Rasa dah tak ketat sangat tapi masih tak selesa.

Tengah fikir nak alter besarkan sikit ke... atau cari yang lain.

mood test baju lama...

21 comments:

  1. kalau basi banyak, bole besar kan..
    kondisi masih elok, sayang cari yg lain..

    ReplyDelete
  2. hehe...lps kawen seme nk kembang je kn....tensi btl....

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...kalau baju tu elok lg syg nak buang boleh la di alterkn balik...

    ReplyDelete
  4. simpan. bagi sofea bila dai dah besar nanti. hihihi

    ReplyDelete
  5. Kalau bole dialter, baik dialter...sayang nk dibuang...

    ReplyDelete
  6. alter-lah kak, dalam masa yang sama cari yang baru jugak...hik hik hik...

    ReplyDelete
  7. sayang pulak nak buang kalau baju tu masih elok..

    ReplyDelete
  8. Sayangnya sb baju msh elok.. jgn besarkan baju, Mia... jdkan sbg motivasi utk kurus

    ReplyDelete
  9. kalau later pun kena tgk basi nye besar ke x . kalau x, buat baru . yg tu bg pada yg muat :)

    ReplyDelete
  10. Baca sambil senyum...ada jugak kena macam ni ..he..he

    ReplyDelete
  11. Kalau boleh alter , alter je balik , hee .

    ReplyDelete
  12. sayang kan baju lama² tu..fiza pun camtu gak..banyak bagi kat anak buah je la

    ReplyDelete
  13. hihihi alter je lah kak mia nak buat acane ~

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.