Jemput-Jemput Pisang

Friday, October 17, 2014

Jemput-Jemput Pisang


Tadi hujan turun di Johor Bahru ini. Cuaca sejuk dan amat sesuai masak jemput-jemput pisang. Pisang semalam ada lagi sikit. Maka mulalah operasi di dapur.



Siap dah... jemput-jemput pisang kita. Sedap dimakan di kala panas. Jemput makan semua...

petang yang dingin....

27 comments:

  1. Tengok ni teringin la pulak... Kat Seremban pun hujan lebat.

    ReplyDelete
  2. sambil makan jempot-jempot sambil minum kopi 0 434 sedappppp:)

    ReplyDelete
  3. Sejuk2 memg sdp pekena goreng pisang

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...sedapnya ...kalau dpt mkn panas2 lg mmg best lebih2 lg hujan2 ni...

    ReplyDelete
  5. Wahh , shodapp bangat sihh xD haha , nak jugak kak miaa kiut miut :p

    ReplyDelete
  6. Time hujan makan jemput2 pastu minum teh o panas memang syok habis lah... ;)

    ReplyDelete
  7. eish!
    lama btul xdpt mende ni! sedaaaaap!

    btw, joom join GA MG :)

    http://melangkaugarisan.blogspot.com/2014/10/channel-set-perfume-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  8. ingatkan suruh jemput makan pisang hihi.. rupanya jemput2 pisang...

    ReplyDelete
  9. sedapnya..kena pulak dengan teh tarik..hehehe

    ReplyDelete
  10. melaka pun hujan kak. kemain lebat dah dua hari. dpt jejemput sodap sesejuk ni huhu

    ReplyDelete
  11. Salam singgah malam Kak Mia...sedap ni makan time hujan2 di tambah lagi dengan minum teh O....hehe...

    ReplyDelete
  12. sedapnyaaa cekodok pisang. makan panas2 memang terbaik ^_^

    ReplyDelete
  13. Uihh kalau dpat makan mase hujan2 ni sedap kak mia... fav ayu cekodok ni

    ReplyDelete
  14. Lamanya tak makan jemput jemput. Sedap nii

    ReplyDelete
  15. Makam panas-panas, kena dengan kopi o...memang tak angkat kepala.

    ReplyDelete
  16. Hujan2 petang2 dapat pekena jejemput pisang lawan pulak dengan air kopi suam pergh! terangkat nih.. ^__^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.