Wana.. Pelajar Praktikal Baru

Sunday, November 30, 2014

Wana.. Pelajar Praktikal Baru



Jeng.. jeng.. jeng... sukanya Mia hari ini. Dapat pelajar praktikal baru. Namanya Wana pelajar Diploma Sains Komputer dari UiTM Segamat. Hari ini baru lapor diri. Macam biasa Mia jadi penyelia dia. Dapat juga bernafas sedikit. Kalau tak, tak cukup tangan dibuatnya. huhuhu...

Mengajar dan mendidik pelajar praktikal, dah cukup sebati dalam diri ini. Selalunya Mia akan ajar pembangunan sistem, rekabentuk grafik dan multimedia. Belum lagi ditambah dengan kerja harian Unit ICT. Memang cukup pengalaman lah kalau habis latihan industri di sini.

Mia tak kedekut ilmu. Selagi dipraktikkan oleh pelajar praktikal, selagi itu ilmu akan terus mengalir.

ilmu ICT sangat luas...

Sedang berlangsung :
Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com
Blogger dijemput join, klik SINI.

21 comments:

  1. assalamualaikum mia...bagus tu mia ilmu yg ada eloklah dikongsikan bersama...makin berpanjanganlah ilmu itu...:)

    ReplyDelete
  2. Semoga wana dapat mengambil peluang spnjg praktikal ini utk menimba ilmu

    ReplyDelete
  3. bagusnya dapat penyelia macam kak mia yang tak kedekut ilmu. huhu

    ReplyDelete
  4. wahhh..... bestnya K. Mia kerja mana? saya esok mula praktikal.. hehehe

    ReplyDelete
  5. salam singgah petang Kak Mia...bestnya ada pelajar baru lagi....tak sunyilah Kak Mia...

    ReplyDelete
  6. Wah !!! Untungnya pelajar praktikal tu wana dapat mia sebagai penyelia yang tinggi ilmunya.

    ***IsmailDotCom***

    ReplyDelete
  7. Asalam terbiak mia boleh lah berkenalan dengan dia kan..kenalkan blog kita semua..)

    ReplyDelete
  8. Untung pelajar baru tu dapat Mia sebagai tenaga pengajar..tak lokek ilmu..:)

    ReplyDelete
  9. Semoga wana cepat mesra dengan mia ya..jenguk baca dailog dari blog Etuza

    ReplyDelete
  10. Asslmkm kak mia.. Bgusnya kak mia x lokek ilmu.. Mlah ilmu kak mia akn sntiasa bertambah nti..

    ReplyDelete
  11. Asalam mia kalau tak keberatan berapa ya harga gelang getah penghalau nyamuk tu
    boleh bagi info ! maaf lah jika pertanyaan menganggu ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam etuza.. harganya rm13

      ada kat entri sini review dari mia

      http://www.mialiana.com/2014/11/review-gelang-penghalau-nyamuk-bugslock.html

      Delete
  12. Beruntunglah wana dapat penyelia yang terbaik :))

    ReplyDelete
  13. akak miaaa, ajar scha please ICT. wuuuu

    ReplyDelete
  14. wahh..bestnya kalo dpt supervisor tak lokek ilmu mcm kak mia.kak mia keje kat mana.kot2 bleh hantar student sy li kat kak mia =)

    ReplyDelete
  15. terkenag kembali apa yg blaja dulu..
    huhu..
    sama bidang pulak komputer sains tue.
    programming kompom hebat nie.

    ReplyDelete
  16. Bestnyaaa. Kalau nk tanya bab2 sains komputer boleh tanya Kak Mia tak. Hehe

    ReplyDelete
  17. Bestnya :) Next year Form 4 Yun Sing pilih Sc stream + ICT :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.