Wordless Wednesday 304 : Kartun Viral

Wednesday, September 28, 2016

Wordless Wednesday 304 : Kartun Viral


Kartun Viral


Sedang berlangsung sekarang :

Klik SINI untuk join

14 comments:

  1. Walaupun katun tapi memberi ingatan besar buat kita semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak zakie... kadang kita ni main share je.. kena check juga..

      Delete
  2. assalamualaikum mia...lain kali kena fikir dgn betul... berhati2 dlm apa jua yg dilakukan...

    ReplyDelete
  3. betul mcm video viral #nadianordin baru2 ni, tak perlulah sebar video tu..sbb ada unsur lucah dan mengaibkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah nk cakap... huhuhu... kalau dah viral, memang takleh dicontrol lagi.. kesian

      Delete
  4. viral sekarang seakan menjadi darah daging... kadand-kadang ada yang sampai tercari-cari kesalahan seseorang semata-mata mahu rakan dan viral.. penyakit zaman sekarang... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ni dah lari dah.. ada kepentingan sendiri. ish.. tak baik..

      Delete
  5. betul..skg ni asyik nak viral jer..kalau yang berfaedah dan bermanfaat takpa juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. skit2 semua asyik nak viral kan.. kena tengok dulu kesahihannya...

      Delete
  6. hati-hati bila nak send apa2 cerita sekarang nie...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.