image Masak Sayur Campur - Mia Liana

Tuesday, 6 March 2018

# Dari Dapur Mia

Masak Sayur Campur


Hmmm.. menu kali ini. Masak sayur campur. Stok soohoon dah habis pula. Makanya sayur-sayur yang ada kat peti ais.. lobak, baby corn, dan brokoli.. dicampurkan masak tumis air. Rencah tumisnya.. bawang putih, bawang merah dan ikan bilis yang telah ditumbuk.

Tengah-tengah masak, Sofea request nak kuah tomyam... nampaknya terpaksalah Mia bubuh perencah tomyam Adabi sedikit.

Maka jadilah macam ni...


Suka Sofea... banyak juga dia makan sayur-sayuran ini bersama nasi yang tenggelam dengan kuah sayur air tomyam ni... Alhamdulillah...

** makan sebelum pukul 7.00 malam...


5 comments:

  1. Haha..pernah jugak buat macamni. Tengok kuah putih je, letak tomyam pes untuk ubah warna

    ReplyDelete
  2. Sedapnya...ratah gitu pun cukup dah

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...sedap dah mcm tom yam campur la ni...

    ReplyDelete