image Kata-Kata Madah (286) - Mia Liana

Friday, 23 November 2018

# Pearl

Kata-Kata Madah (286)



Ada jenis orang yang suka ambil kesempatan atas kebaikan kita.

Bertabahlah dan berlapang dada.


** renungan pagi...


5 comments:

  1. Selamat pagi jumaat kak mia..
    semoga orang orang yang mcam tu cepat lah pupus, kita buat baik dorg amik kesmpatan plak.

    ReplyDelete
  2. kadang2 kena tegas sikit supaya tak mudah dipijak orang... sabar jelah dgn org mcm ni..

    ReplyDelete
  3. Buat salah pun salah, buat baik pun salah...apapun buat secara berkadar jela :D

    ReplyDelete
  4. Yang macam ini memang ada kak Mia tapi nak buat macamana. Terima ajelah walaupun tak suka

    ReplyDelete
  5. memang tak suka org gini. tapi bersangka baik je lah..

    ReplyDelete