Merdeka! Merdeka! Blogger Contest By LAZADA




LAZADA kini ada buat contest untuk para blogger sempena Merdeka Sale. Kepada blogger yang nak join, boleh klik SINI (http://www.lazada.com.my/blogger-contest). Masa untuk sertai contest ini. 


a. What do you love about being Malaysian? 



Mia bangga jadi rakyat Malaysia yang kaya dengan tradisi berbilang kaum. Hidup harmoni aman damai. Rasa bersyukur sangat hidup di Malaysia jika dibandingkan dengan negara-negara lain yang ada masalah perkauman, krisis ekonomi, berpecah-belah, krisis pemerintahan dan lain-lain. Lokasi geografi Malaysia yang strategik... tiada bencana alam yang teruk seperti gunung berapi, puting beliung, gempa bumi yang kuat.

Kehidupan masyarakat seharian yang membahagiakan dengan komitmen kerja dan keluarga. Sayang sangat kat Malaysia ini sebab itu bila dapat offer belajar luar negara dulu, Mia tolak sebab kurang yakin nak hidup di negara orang.


b. Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/malaysian-brands

MF Design Furniture
Link : http://www.lazada.com.my/mf-design-official-store/?spm=a2o4k.cms.0.0.fi89LB



c. Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned.

MF DESIGN LUXI FLEXI MULTIPURPOSE TV CABINET(RACK)(LIGHT GREY)
Link : http://www.lazada.com.my/mf-design-luxi-flexi-multipurpose-tv-cabinetracklight-grey-18926486.html/?spm=a2o4k.cms.0.0.sKJR7a&mp=1

Mia memang idamkan design kabinet televisyen yang stylish dan kontemporari. Nampak simple dan menarik. Boleh diserikan lagi dengan hiasan. Menceriakan sudut santai menonton televisyen dengan keluarga.



MF DESIGN RED WING SOFA L SHAPE 3 SEATER SOFA SET
Link : http://www.lazada.com.my/mf-design-red-wing-sofa-l-shape-3-seater-sofa-set-27139174.html?spm=a2o4k.230102040000.0.0.9J2VmY&sc=GfkD

Sofa berbentuk L shape yang sangat simple tetapi smart. Sesuai untuk ruang sudut ruang tamu. Padanan color hitam dan merah nampak sangat ekslusif. Memang Mia berkenan sofa jenis ni. Boleh rehat santai sambil menonton televisyen dengan selesanya di atas sofa ini.


Merdeka! Merdeka! Sale (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale) that will take place from 25 August to 31 August (where you can find special discounts up to 80%!) Terbaik punya sale dari LAZADA. Jom kita shopping....


** LAZADA.. effortless shopping....

Post a Comment

13 Comments