Kereta Sewa di Kota Kinabalu Terbaik dan Dipercayai

Banyak perkara yang menyeronokkan yang boleh anda lakukan semasa bercuti di Sabah dengan rakan-rakan, keluarga dan anak-anak. Seperti melawat tempat-tempat pelancongan kegemaran di sekitar Kota Kinabalu ataupun di Kundasang. Sudah tentu apabila anda berada di Sabah, anda memerlukan kenderaan untuk kemudahan pengangkutan. 


Salah satu cara terbaik untuk memenuhi keperluan anda untuk bercuti di Sabah adalah menggunakan perkhidmatan sewa kereta. Sama ada ia menyewa kereta atau kereta sewa dengan pemandu.


Tips Untuk Memilih Perkhidmatan Kereta Sewa Di Kota Kinabalu, Sabah

Kelebihan menggunakan kereta sewa di kota kinabalu semasa bercuti dengan keluarga pastinya lebih selesa kerana ia boleh memuatkan banyak orang, dilindungi daripada haba dan hujan berbanding menggunakan motosikal. Banyak perkhidmatan sewa kereta di Sabah yang menawarkan perkhidmatan ini dengan harga yang murah mengikut jenis kenderaan.



Memilih perkhidmatan kereta sewa adalah mudah dan pantas. Bukan hanya di Sabah, tetapi juga kawasan lain seperti itu. Oleh itu, anda mesti pandai memilih. Cari syarikat sewa kereta yang dipercayai. Jom ikuti tips ini. 


Pilih kereta yang betul
Mulalah dengan mengetahui keperluan anda. Kemudian fikirkan tentang jenis kereta yang sesuai untuk memenuhi keperluan tersebut. Kaedah ini pasti akan membantu anda mencari sewa kereta kota kinabalu yang tepat. Menggunakan kereta yang betul berkait rapat dengan kepuasan, keselesaan dan keselamatan anda.




Baca testimonial daripada pengguna lain
Pada masa kini, terdapat penyewaan kereta yang muncul di bandar-bandar besar. Jadi, untuk tidak tersalah pilih, dapatkan maklumat melalui internet terlebih dahulu, termasuk semakan semula kereta sewa yang akan anda sewa. Baca dengan berhati-hati supaya anda boleh mendapatkan gambaran yang jelas. Selepas itu, gunakan ulasan positif mengenai kemudahan, kebersihan, perkhidmatan pemandu, dan kadar sewa untuk memilih sewa kereta terbaik.




Ketahui kadar sewa dan bandingkan
Apabila anda ingin menempah kereta sewa di kota kinabalu, anda mesti mengetahui harganya terlebih dahulu dan pastikan tiada caj yang sembunyi. Ini penting supaya anda tidak tertipu dengan syarikat sewa kereta tersebut. Selepas itu, bandingkan kadar sewa beberapa syarikat sewa kereta popular. Kerana, anda dapat mencari harga yang berbeza untuk jenis kereta yang sama.




Semak kemudahan
Pastikan anda memilih sewa kereta dengan kemudahan yang sangat diperlukan. Sekiranya anda pertama kali bercuti di Sabah, gunakan kemudahan pemandu profesional supaya anda boleh pergi pelbagai destinasi pelancongan dengan selamat. Periksa juga bayaran tambahan yang dikenakan untuk kemudahan tambahan di luar pakej, seperti kos bahan bakar, wang makan pemandu, dan perkhidmatan pick-up di luar bandar.




Kereta Sewa Di Kota Kinabalu Terbaik Dan Dipercayai

N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd adalah pilihan yang popular untuk semua pelancong luar dan dalam. Ia juga merupakan perkhidmatan sewa kereta Kota Kinabalu yang menghidangkan pelbagai keperluan sewa kereta untuk syarikat dan individu, untuk sewa kereta panjang atau jangka pendek, harian ataupun bulanan.





Pick Up Dan Drop Off Secara Percuma Di Lapangan Terbang Kota Kinabalu 

N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd menyediakan penyewaan kereta dengan perkhidmatan ulang-alik di Kota Kinabalu International Airport. Ini akan memudahkan anda untuk segera mendapatkan kenderaan sewa kereta tanpa perlu ke tempat mereka. Penghantar N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd akan sentiasa menunggu ketibaan anda.





Kelebihan Sewa Kereta di Kota Kinabalu Dengan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd


Tiada Caj Tersembunyi
Sebelum anda menggunakan perkhidmatan sewa kereta, anda akan mendapat maklumat dari Pihak N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd melalui telefon atau Email mengenai kos keseluruhan yang anda perlu bayar. Jadi, anda boleh mengira dengan tepat berapa banyak yang anda akan habiskan untuk keperluan penginapan anda dan lain-lain.




Kereta Sewa Yang Selesa
Kenderaan yang telah N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd sediakan adalah kenderaan yang baru, bersih, dan selesa. Ini kerana untuk mendapatkan keselesaan dan keselamatan memandu, keadaan kereta yang baru dan sangat baik adalah perkara yang mutlak dan tidak boleh dirundingkan.




Tempahan Segera dalam Talian
Anda boleh menempah terus kereta anda dalam talian dan mendapatkan pengesahan dalam hanya beberapa minit. Tiada lagi proses tempahan manual yang merumitkan. Dan anda tidak perlu lagi menunggu 24 jam untuk mendapatkan pengesahan.





Apa Jenis Kereta Yang Perlu Anda Sewa Dari N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd?

Terdapat beberapa kereta yang lengkap yang sesuai dengan pelbagai jenis destinasi pelancongan yang ditawarkan di N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd. Antaranya adalah jenis kompak, sedan, ekonomi, mewah, MPV, SUV serta van.


Perodua Axia 1.0 (A)
Dengan saiz ruang dalam yang setanding dengan Perodua Myvi dan juga digabungkan dengan pemanduan yang selesa, ia menjadi pilihan golongan pertengahan umur ataupun dengan mereka yang mempunyai keluarga yang kecil. Dengan reka bentuk yang menarik dan mampu dapat membawa 4 orang dengan selesa.


Harian: RM 120 | Mingguan: RM 714 | Bulanan: RM 1800


Perodua Myvi 1.3 (A)
Perodua Myvi merupakan kereta yang mampu membawa 5 orang dengan amat selesa, juga merupakan kereta yang amat jimat minyak, namun ia tidak terlalu besar dan terlalu kecil, sesuai dan selesa untuk dibawa ke mana-mana sahaja. Sesuailah bagi anda untuk membawa barang-barang yang banyak dengan kereta ini.


Harian: RM 130 | Mingguan: RM 773.50 | Bulanan: RM 1950


Proton Saga FLX 1.3 (A)
Siapa yang tak kenal Proton Saga? Kereta sedan ini telah menjadi kereta yang amat diminati ramai kerana ia sesuai untuk membawa keluarga yang kecil, dengan menawarkan tempat duduk yang selesa untuk seisi keluarga dan juga antara kereta yang jimat minyak. Sesuai untuk dibawa shopping.

Harian: RM 130 | Mingguan: RM 773.50 | Bulanan: RM 1950


Perodua Bezza 1.3 ( A )
Kereta yang jimat minyak sehingga mampu mencapai 20km seliter. Antara pilihan bijak bagi mereka yang mahukan kereta sedan tetapi dengan penjimatan seperti membawa kereta Perodua Axia.

Sehari: RM 140 | Mingguan: RM 833 | Bulanan: RM 2100


Toyota Vios 1.5 ( A )
Toyota vios dalam kelas tersendiri. Vios di kategorikan sebagai luxury car dan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd  bagi sewa dengan kadar yang rendah untuk kegunaan VVIP, event, wedding dan lain –  lain event. Dapat memuatkan sehingga 5 penumpang dengan selesa dan dilengkapi dengan ciri-ciri pemanduan yang mantap dan kemas.

Harian: RM 210 | Mingguan: RM 1249.50 | Bulanan: RM 3150


Toyota Avanza 1.5 ( A )
Toyota Avanza setara dengan perodua Alza bercirikan MPV tetapi dengan saiz kereta yang tidak begitu besar membuatkan ia selesa untuk dipandu dan pada yang sama boleh membawa muatan yang banyak, tidak kiranya untuk membawa penumpang ramai atau membawa barang-barang.


Harian: RM 220 | Mingguan: RM 1309 | Bulanan: RM 3300


Toyota Innova ( A )
Toyota Innova adalah mirip dengan Proton Exora dari segi fungsi dan saiz, sesuai untuk dibawa sekiranya membawa kumpulan kecil. Dapat memuatkan sehingga 7 penumpang dengan selesa dan dilengkapi dengan ciri-ciri pemanduan yang mantap dan kemas.


Innova 2.0 (A) | Harian: RM 260 | Mingguan: RM 1547 | Bulanan: RM 3900

Innova 2.0 (A) | Harian: RM 300 | Mingguan: RM 1785 | Bulanan: RM 4500


Hilux Revo 2.4 (A)
Satu-satunya kereta sewa yang lasak berbentuk pickup dengan pacuan 4 roda dan pada yang sama boleh membawa sehingga 5 penumpang, ini adalah pilihan yang tepat sekiranya and ingin merantau di tempat-tempat di mana pacuan 4 roda adalah diperlukan, seperti di kawasan pendalaman mahupun di kawasan berbukit atau kawasan bergunung.


Harian: RM 350 | Mingguan: RM 2082.50 | Bulanan: RM 5250


Fortuner 2.4 (A) 
Kereta sewa jenis Mid-Size SUV. Di kuasai oleh gear 4wd. Mempunyai 4 pintu penumpang. Boleh memuatkan sehingga 7 orang penumpang. Sangat sesuai untuk keluarga.


Harian: RM 550 | Mingguan: RM 3272.50 | Bulanan: RM 8250


Toyota Vellfire 2.4 (A)
Toyota Vellfire berada dalam kelas tersendiri. Ia dikategorikan sebagai kereta mewah dan sesuai untuk kegunaan mesyuarat, VVIP, event, wedding dan lain –  lain event. Dapat memuatkan sehingga 7 penumpang dengan selesa dan dilengkapi dengan ciri-ciri pemanduan yang mantap dan kemas.


Harian: RM 700 | Mingguan: RM 4165 | Bulanan: RM 10500



Testimoni Kereta Sewa di Kota Kinabalu dari N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd

Mari kita melihat testimoni-testimoni daripada pelanggan-pelanggan yang telah berpeluang untuk mendapatkan sewa kereta murah di Kota Kinabalu dari N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd.









Cara Buat Tempahan Kereta Sewa N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd


Mesti tangan anda tak sabar untuk menempah kereta sewa dengan NH Rent A Car kan? Jom kita lihat cara tempahan yang senang dan mudah dari NH Rent A Car.


Layari Website nhelzyrentacar.com
Anda boleh melayari laman web nhelzyrentacar.com walaupun menggunakan telefon bimbit atau pc sekalipun.  Laman web nhelzyrentacar.com mudah difahami dengan gaya bahasanya yang ringkas, padat dengan maklumat yang jelas dan terdiri daripada bahasa Inggeris bagi tempahan kereta sewa NH Rent A Car. Anda boleh buat tempahan kereta sewa online N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd di bahagian  yang disediakan.




Cari tarikh perjalanan dan lokasi pick-up anda
Pilih maklumat tempat pengambilan kereta, tempat penghantaran kereta berserta tarikh dan masa yang boleh anda tetapkan. 




Pilih Kereta Sewa Idaman Anda
Anda boleh buat tempahan kereta sewa online dengan memilih kereta yang sesuai bagi kegunaan anda dan keluarga.  N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd menyediakan pelbagai jenis kereta sewa yang berkualiti, cantik dan bersih yang terdiri daripada banyak jenama kereta yang eksklusif pada kadar murah dan berpatutan untuk anda tempah. Mudahnya buat tempahan kereta sewa online kerana anda boleh memilih jenis kereta dan harga yang telah dinyatakan secara keseluruhan. Setelah itu pilih kereta anda dengan klik butang “Book Now”.




Pilih Add-on (pilihan)
Jika anda tidak berminat untuk menambah apa-apa add-on, hanya klik butang terus.





Isikan maklumat
Anda perlu mengisi maklumat anda sebagai pemandu di ruang yang telah disediakan seperti yang diminta.  Selepas selesai melengkapkan maklumat diri, anda boleh terus menekan ‘Continue’ bagi meneruskan pembayaran.




Buat Pembayaran Tempahan Kereta Sewa Online
Anda akan  ke billplz gerbang pembayaran untuk pembayaran deposit. Masukkan kod baucar diskaun( jika ada ). Setelah itu, Anda akan menerima maklumat tempahan kereta sewa anda sebagai bukti pembayaran dan rujukan untuk pengambilan kereta kelak. Simpan nombor tempahan dan anda sudah bersedia untuk pergi.





Jangan Tunggu Lama-Lama, Tempah Kereta Sewa di Kota Kinabalu Dengan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd Sekarang

Dengan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd, sewa kereta yang anda belanjakan akan jauh lebih berharga. Kepuasan pelanggan adalah aset terbesar mereka, jadi mulakan pengalaman anda dengan N Helzy Rent A Car & Travel Sdn Bhd. Mereka peduli, dan akan terus memberikan yang terbaik!





N HELZY RENT A CAR & TRAVEL SDN. BHD | PERKHIDMATAN KERETA SEWA SABAH

Telefon: 
Pejabat : Tekan untuk telefon (08-8258484)

Facebook: nhtravelsabah
Instagram: @nhtravelsabah

E-Mail: booking@nhelzyrentacar.com


Alamat :
N HELZY RENT A CAR & TRAVEL SDN. BHD. ( 1169312-V )
Lot C18-2, 1st Floor, Kepayan Perdana Commercial Centre, Jalan Lintas, 88200 Kota Kinabalu, Sabah Malaysia


Post a Comment

10 Comments

  1. nice...senang nak cari kereta sewa kat kalau ke sana nanti

    ReplyDelete
  2. Bagus info ni Mia...
    Kotlah sesat nak ke sana boleh cari mereka ni...makaseh Mia..

    ReplyDelete
  3. Woww. Nanti kalau nak pergi Sabah boleh la guna khidmat kereta sewa ni :)

    ReplyDelete
  4. info yg berguna kpd mereka yg ingin ke Sabah :)
    sy kat Sabah sendiri pun x tau tempat nak sewa kereta haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe tika.. lepas ni boleh guna khidmat sewa ni....

      Delete