image Handbag Baru 2019 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Tuesday, 12 November 2019

# From Me # Work Matters

Handbag Baru 2019

Biasalah... kalau dah lebih setahun.... handbag dah mulalah lelas dan tak selesa lagi digunakan. Kisah beli handbag ni dulu ada di SINI.

Memandangkan tengah musim Sale kat Shopee makanya Mia ambil peluang ini untuk beli handbag yang baru. Free shipping tu.

Sampai dah handbag kita ni...



Alhamdulillah.... Mia cuma ada satu handbag dalam satu masa. Warna hitam senang dan sejenis yang tak suka tukar-tukar handbag. Kalau asyik pindah-pindah barang dalamnya nanti terhilang atau misplaced.


** mood ceria...


15 comments:

  1. Sama la macam kita juga. Tak suka tukar tukar handbag. Leceh nak pindah segala barang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... hihihi... jenis mak-mak yang banyak barang dalam handbag...

      Delete
  2. Warna hitam sesuai utk digayakan ngn semua baju kan

    ReplyDelete
  3. sama lah sy pun tak tukar2 handbag.. pakai 1 saja

    ReplyDelete
  4. saya pun mcm tu jugak, selagi baran tu boleh guna, selagi tu tak tukar hehe.

    ReplyDelete
  5. sama la kita suka warna hitam, senang nak masuk dengan baju

    ReplyDelete