Guardian Perkenal Kotak Bertuah Diilhamkan Dari Korea Untuk 11.11

Kuala Lumpur, 10 November 2019 - Anda rasa bertuah? Guardian Malaysia akan memperkenalkan Kotak Bertuah (Lucky Boxes) yang diilhamkankan dari Korea buat pertama kalinya ke seluruh negara pada 11 November bagi meraikan sambutan Singles Day. Ia juga sempena pelancaran rangkaian produk penjagaan rambut dan badan, Botaneco Garden Camellia and Rice Oils yang terbaru.



Apakah Lucky Box?
Kotak Bertuah (Lucky Box) ini sangat popular di Korea, Jepun dan China di mana pelanggan harus membayar sejumlah wang untuk menerima nilai yang melebihi dua atau tiga kali ganda dalam bentuk produk daripada satu peruncit, semuanya dibungkus kemas di dalam sebuah kotak. Para pelanggan sememangnya menanti-nanti pelancaran Lucky Box ini kerana mereka mahukan lebih nilai dan kejutan!

Guardian Lucky Boxes boleh didapati di semua cawangan Guardian pada harga RM50, dengan menawarkan nilai RM100 serta nilai maksimum RM150 yang terdiri daripada produk kesihatan dan kecantikan bersaiz penuh.



Singles Day, pada 11 November menjadi hari membeli-belah secara offline dan dalam talian paling besar di dunia. Ia dipilih sebagai tarikh ideal untuk Guardian melancarkan Lucky Boxes yang pertama.

Rangkaian Produk Camellia & Rice Oils Botaneco Garden Baharu Ada Di Dalam Kotak Anda?
Antara barangan yang paling dinantikan di dalam Guardian Lucky Boxes ialah rangkaian produk Camellia & Rice Oils Botaneco Garden yang baharu. Ia terdiri daripada syampu, perapi, minyak rambut, perawat rambut, buih mandian, losyen badan dan krim tangan yang diilhamkan daripada alam semula jadi. Bukan semua kotak bertuah mempunyai produk ini, jadi pelanggan yang mendapati rangkaian produk ini sememangnya sangat bertuah.

Menurut Pengarah Pemasaran, Kesihatan dan Kecantikan South East Asia Guardian Health And Beauty Sdn. Bhd, Cho Do Youn, barisan produk Botaneco Garden yang ekstensif dan mempunyai pelanggan yang setia, menjadikannya ia sebagai satu rangkaian Lucky Box yang cukup ideal.

“Botaneco Garden memiliki lebih 50 SKU, sekali gus menjadikannya antara rangkaian produk mandian dan penjagaan badan berinspirasikan alam semula jadi yang paling ekstensif di Guardian. Ia sentiasa menjadi produk terlaris kerana dibangunkan untuk memenuhi keperluan penjagaan rambut dan kulit pengguna di Asia. Dihasil menggunakan ramuan organik dan disahkan mesra alam (ECO) dengan formulasi yang bebas daripada bahan kimia berbahaya serta pakej yang boleh dikitar semula. Memandangkan semakin ramai rakyat Malaysia yang mengamalkan gaya hidup mesra alam, produk Botaneco Garden dilihat sesuai dengan keperluan dan gaya hidup mereka.”

“Ini merupakan Lucky Box pertama daripada Guardian Malaysia. Kami yakin rangkaian produk baharu daripada Botaneco Garden ini akan menjadi kejutan istimewa di dalam sebahagian kotak yang dikeluarkan. Pelanggan akan menerima nilai berganda dan menjadi antara yang pertama untuk mencuba rangkaian produk ini,” jelas Cho.

Rangkaian baharu itu merupakan formulasi unik yang menggabungkan minyak benih Camellia seed oil dari Jepun yang menerima persijilan ECO 100%. Rangkaian produk ini mempunyai  minyak bran beras organik dari India yang penuh dengan anti-oksidan untuk memberikan rambut serta kulit yang sihat.  

Rangkaian produk itu terdiri daripada syampu, perapi, minyak rambut dan perawat rambut yang membantu menambah baik kondisi rambut rosak dengan lembut, selain meningkatkan kekuatan rambut. Tidak ketinggalan buih mandian, losyen badan dan krim tangan yang melembabkan kulit, sekali gus membantu menjadikan kulit lebih licin, selesa dan lembut.


Rangkaian Organic Camellia & Rice Oils Hair Botaneco Garden Untuk Membaik Pulih Kerosakan Rambut – Bagaimana ia berfungsi

Rangkaian penjagaan rambut empat langkah ini dikhaskan untuk rambut rosak. Diperkayakan dengan Keratin Tumbuhan, yang dapat membantu menambah baik kondisi rambut rosak dan meningkatkan kekuatannya dengan cara mengurangkan masalah rambut bercabang dan kutikel rosak dengan melancarkan kutikel rambut. Memandangkan rambut rosak biasanya kelihatan kering, rangkaian ini mempunyai bahan Panthenol yang membantu menambah baik kilatan rambut. Manakala Vitamin E pula membantu melindungi folikel rambut daripada kerosakan radikal bebas.

Formulasi ini bebas daripada parabens, silikon, pewarna, alkohol, minyak mineral, petrolatum, DEA dan lanolin. Jadi, pengguna boleh berasa yakin apabila memilih produk kecantikan berasaskan kepada alam semula jadi daripada Botaneco Garden. 

Untuk mendapatkan hasil terbaik, gunakannya sebagai satu regim penuh. Mulakan dengan syampu dan perapi, kemudian sapu dengan minyak rambut sebelum dikeringkan untuk mendapatkan rambut yang licin. Perawat rambut pula perlu digunakan seminggu sekali. 

“Rangkaian Botaneco Garden Organic Camellia & Rice Oils memang ideal untuk mereka yang mempunyai kutikel dan rambut rosak seperti bercabang. Di samping mereka yang mahu meningkatkan kekuatan rambut kerana produk ini dihasil untuk menangani dan membantu masalah-masalah yang dihadapi ramai. Ia juga lembut bersama wangian yang mengasyikkan,” kata Cho.


Rangkaian Melicinkan Tubuh Botaneco Garden Organic Camellia & Rice Oil Body – Bagaimana ia Berfungsi

Rangkaian produk mandian Botaneco Garden Camellia & Rice Oils khas untuk mereka yang mahukan kulit lebih licin kerana ramuan-ramuannya mampu menyegar, mengekalkan tona kulit sihat memulihara keanjalan kulit serta melembab untuk kulit yang lebih licin, lembut dan selesa. Ia didatangkan dalam bentuk buih mandian, losyen badan dan krim tangan. 

Ia diperkaya dengan Keratin Tumbuhan untuk membantu mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit[5]. Penambahan Niacinamide menyumbang kepada kulit yang tiada cela, kuat dan sihat. Anda dicadang supaya menggunakan rangkaian penuh produk ini, bermula dengan buih mandian yang diformulasi bebas daripada paraben dan sabun. Diikuti oleh losyen tangan yang diformulasi bebas daripada petrolatum dan tidak melekit untuk melembab serta melicinkan kulit dengan lembut.

“Pelancaran Botaneco Garden Lucky Box dengan produk yang sesuai untuk rambut rosak dan melicinkan kulit yang anda perlukan dilihat tepat pada masanya serta menawarkan nilai hebat. Dapatkannya untuk kegunaan sendiri atau sebagai hadiah. Ia hadir dalam satu kotak minimalis yang boleh diguna semula. Pergi ke Guardian dan tengok tuah anda!,” kata Cho.  

Produk-produk rangkaian Botaneco Garden Camellia dan Rice Oils dijual pada harga RM20.70 untuk syampu sesuai untuk rambut rosak (500ml) dan perapi rambut (500ml). Manakala minyak rambut (95ml) berharga RM19.60 dan RM16.50 sebotol untuk perawat rambut (225ml). Rangkaian produk penjagaan badan seperti buih mandian (500ml) ditawarkan pada harga RM20.70 sebotol, losyen badan (400ml) berharga RM16.90 dan krim tangan (60g) RM9.80. Produk-produk ini boleh didapati di kedai dan e-stor Guardian di seluruh negara.

Kotak-kotak Guardian Lucky boleh didapati di seluruh negara pada Singles Day 11/11/2019. Stok adalah terhad, jadi dapatkan segera untuk melihat tuah anda.

Ikuti https://www.instagram.com/mybotanecogarden/ untuk maklumat lanjut dan kemas kini mengenai Botaneco Garden.

Post a Comment

5 Comments