Pilihan Wood Flooring Boards Kemasan Lantai Kayu Rumah

Pilihan Wood Fooring Boards Kemasan Lantai Kayu Rumah | Memiliki rumah idaman sendiri adalah impian setiap orang apabila mereka telah bekerjaya. Ada yang ingin beli rumah baru, rumah subsale (second hand), rumah lelong ataupun rumah yang dibina di atas sendiri. Semua ini memerlukan perancangan yang teliti beserta bajet yang mencukupi dalam pengubahsuaian, hiasan dalaman dan penambahbaikan rumah.


Tidak perlu disangkal lagi, salah satu faktor sesebuah rumah nampak cantik dan kemas bermula daripada kemasan lantai yang dipasang antaranya lepaan simen, jalur papan kayu, parket, jubin, batu marmar dan mozek.


Pilihan eksklusif flooring board kemasan lantai dan skirting papan kayu memberikan kesegaran dan keselesaan di dalam rumah. Ianya tahan lasak, berupaya bertahan lebih lama dan senang dijaga.



Wood Malaysia, pakar yang tidak asing lagi di arena home improvement untuk pengubahsuaian rumah - menyediakan pelbagai rangkaian pilihan lantai, bahan yang terkenal seperti lantai lamina dan kayu padu. Bagi kemasan lantai (wood flooring), ia menawarkan lantai kayu solid yang mempunyai pilihan :

  • kayu balau saiz 9mm x 43mm
  • kayu meranti saiz 25mm x 150mm, 12mm x 140 atau 146mm
  • kayu damar hitam saiz 25mm x 200mm (TnG flooring), 22mm x 203mm (yellow flooring)
  • kayu nyatoh saiz 19mm x 92mm, 22mm x 70mm, 10mm x 95mm dan 10mm x 70mm
  • kayu merbau saiz 22mm x 145mm
  • decking kayu nyatoh saiz 25mm X 70mm
Wood Flooring



Wood Skirting


Terlalu banyak pilihan eksklusif dari Wood Malaysia mampu menepati pelbagai citarasa yang anda inginkan. Boleh layari lawan web Wood Malaysia di SINI dan juga Lovely Teik di SINI untuk survey dan terokai dunia home improvement yang begitu mengkagumkan. Pasti ianya memikat hati anda dengan kos yang sangat berpatutan.


Jika anda berminat dan ingin melihat keterangan yang lebih lanjut, boleh hubungi :




Wood Malaysia
12-1, Jalan Damai Mewah 1, Taman Damai Mewah,
43000 Kajang, Selangor.

Phone: 016-4459451
Email: kpkhoo48@live.com

Kawasan Butterworth, sila hubungi 011-56656543


Whatsapp terlebih dahulu, untuk sebarang walk-in atau appointment.



** rumah yang cantik, kemas dan membahagiakan...

Post a Comment

0 Comments