Buah Strawberi Dari Cameron Highland

Tuesday, November 26, 2013

Buah Strawberi Dari Cameron Highland



Rezeki buah strawberi untuk staf unit ICT hari ini. Ole-ole dari Cameron Highland. Bos outstation ke sana tempohari. Dapat jugalah merasa sebiji dua. Masam sedikit, tidak mengapa.

Sukanya.... (^_^)

so sweet....


Jemput join Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda
Hadiah bernilai RM 2,387.00 untuk dimenangi

25 comments:

  1. Replies
    1. susah dapat makan ni.. bila makan rasa best sangat...

      Delete
  2. Ini rasa nak g honeymoon dekat sana he..23x

    ReplyDelete
  3. saya sekeluarga sedang bercuti di CH - bawa anak2 rasa pengalaman petik buah strawberry & lihat pemandangan di ladang teh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh.. bestnya... puaslah dapat makan kat sana...

      Delete
  4. nampak cantik je strawberi tu tp tak bapa nk minat coz masam, klau manis kan best..hehe

    ReplyDelete
  5. wahh kelas makan strawberry hari nie..hehe

    ReplyDelete
  6. kalau dah turun ke sini memang masam jer...kalau kat CH manis.....

    ReplyDelete
  7. merah-merah semua. besar pulak tu. mesti manis ni. tadi baru je makan strawberry cheesecake. strawberi tu masammm ><

    ReplyDelete
  8. nyummm sedapnya :)

    http://cadaver89.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bau stroberi ni manis sangat.. Tapi bila makan, masamnya lahai.. Hehe..
    http://miezashaklee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. kat rumah amal ni ada lg 1 pack buah strawberry.. dah berapa hari xmkn.. bru hari ni teringat.. sayang klu biar lama..

    ReplyDelete
  11. Wahhh...bestnya mia ni...dapat merasa walau sebiji dua...saya lum pena lgi merasanya..huhu...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.