Cuci Bilik Air Dengan Sofea

Saturday, November 30, 2013

Cuci Bilik Air Dengan Sofea

Hari ini hari Sabtu. Aktiviti bersama keluarga. Sofea sibuk nak tolong Mia cuci bilik air. Tolong beruskan lantai. Sukanya Mia. Sofea dah besar dan dah boleh tolong buat kerja-kerja rumah. Tapi kena buat sama-sama dengan Sofea. Barulah mesra...


Terpancar wajah ceria Sofea bila lantai bilik air dah bersih. Selama ini dia cuma tengok Mia cuci bilik air. Minggu ini dia join sama. Siap booking awal-awal, minggu depan pun dia nak tolong cuci bilik air juga.

pentingnya kebersihan dalam bilik air...


Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda
Hadiah bernilai RM 2,387.00 untuk dimenangi

Dah join ke belum? Hari ini hari terakhir. Cepat ya, sebelum 11.59 malam ini.

17 comments:

  1. Same la dengan adik teena. Tapi kena request dia basuh dulu baru dia basuh. Hehe

    ReplyDelete
  2. Tandas yg bersih kan mencerminkan tuannya pembersih jugak kan?

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hujung minggu memang macam ni.... kalau masak pun nak tolong juga...

      Delete
  4. tolong menolong yea MIA....apa yang penting kerjasama.....

    ReplyDelete
  5. rajinnya Sofe ni..siap request awal-awal lagi nak tolong cuci plak lain kali..hehehe..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. terima kasih.... dah boleh tolong2 kak mia skit sekarang ni...

      Delete
  7. best nye sofeah dah besar..dah boleh tolong kak mia

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.