Dapat Doodle Dari Blogger Farhan

Thursday, November 28, 2013

Dapat Doodle Dari Blogger Farhan

Wahhhh... Mia dapat doodle dari blogger muda yang berusia 14 tahun, Farhan. Dia ada buat entri di SINI. Terima kasih ya. Comel doodle ini. 



Muda-muda lagi dah pandai buat artwork sendiri. Bakat yang ada harus dikembangkan. Mana tahu dah besar nanti, akan berjaya dalam bidang rekabentuk grafik.

Hebatlah Farhan ni... (^_^)

jom kenal-kenal dengan Farhan ya...


Jemput join Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda
Hadiah bernilai RM 2,387.00 untuk dimenangi

39 comments:

  1. Kretip2..Kalau Muz yg buat entah apalah yg jadinya nanti..kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia pun.. tak reti sangat buat doodle ni... huhuhu

      Delete
  2. dah ade minat melukis ni..menjadi doodle die..comel.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu yang kak mia buat entri ni.... sweet sangat...

      Delete
  4. comel doodlenya...betul tu,kak..bakat yg ada harus digilap lagi..;)

    ReplyDelete
  5. aummm cakkk ! paan jengah lagi nah terima kasih ye http://ifharzcho.blogspot.com/2013/11/terima-kasih-kerana-komen-yang-murni.html

    ReplyDelete
  6. betul tu sis mia, muda muda dah pandai buat art ni.. wah kreatif la dorang..kita nak lukis pun punya la susah..hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.