Hadiah Daripada Kila

Friday, November 1, 2013

Hadiah Daripada Kila


Wahhhh.... sweetnya. Mia dapat hadiah daripada Kila. Pelajar praktikal Unit ICT. Hari ini adalah hari terakhir dia praktikal di sini. Walaupun dah genap 6 bulan, tetapi terasa begitu cepatnya masa berlalu. Macam-macam ilmu IT yang Mia dah ajarkan. Semoga berjaya nanti di alam pekerjaan.

Jom tengok apa hadiahnya..... zasss...




Alahai comelnya... siap kenyit mata gitu. Mug yang sangat bermakna. Terima kasih ya Kila......

really love it...

41 comments:

  1. Sesuai cawan ni dengan akak...ceria...seceria akak

    ReplyDelete
  2. comel aa mug tue... hihi~...
    untung kak Mia..

    ReplyDelete
  3. Singgah sini balas kunjungan, teruja sebentar bila kak mia liana sudi singgah ke blog saya yg tak seberapa.
    Btw comelje hadiah tu, dah lama tak dapat hadiah. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebetulan tengah blogwalking masa tu... thanks ya...

      Delete
  4. smile..smile..smile..look thats mug make me smile too la kak mia..hehe :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tu la sally... nak guna pun rasa sayang...

      Delete
  6. Assalammualaikum...kak mia,

    mug nyer comel sangat... pehh.. tahniah k...

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Wohooooo...comei nye mug tu...Siap kenyit mate lagi...

    ReplyDelete
  8. comelnya. sesuai sangat dengan blog kak mia. smile smile smile :))

    ReplyDelete
  9. the mug looks cheerful. macam wajah kak mia, nampak cheerful. hehehe.

    ReplyDelete
  10. mug yg comel..

    maksudnya dia nak kak mia ceria2 selalu mcm mug tu jugak.. (pandai2 je tafsir sendiri. hehe)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.