Makan Nasi Dengan Tom Yam

Monday, November 4, 2013

Makan Nasi Dengan Tom Yam

Sejak akhir-akhir ini, tekak Mia lebih selera kalau dapat makan nasi putih dengan tom yam. Tetapi tom yam sayur sahaja. Tak nak yang ada seafood. 



Suka rasa masam-masam. Rasa segar bila makan panas-panas. Layankan saja tekak yang ngada-ngada ini....

jemput makan semua...

47 comments:

  1. baru siap makan..tapi..tengok gambar makanan ni..rasa mcm lapar balik..

    ReplyDelete
  2. Sya ska makan kuew tiaw tomyam..sgt sedap...

    ReplyDelete
  3. lain macam jer tekak MIA nie...ada apa-apa ker....? hihi

    ReplyDelete
  4. amboi sedapnya makan kalau time sejuk2 nie :)

    ReplyDelete
  5. favourite Mak ni.. tapi sy tak berapa suka pulak makan tom yam.. hehe

    ReplyDelete
  6. sedap ni....nak pulak musim hujan ni...asik lapo je

    ReplyDelete
  7. fae kalo tomyam sometimes je tekak ne mahu terima hehe

    ReplyDelete
  8. Memang sedap makan tomyam tgh sejuk2x nie..hehe

    ReplyDelete
  9. Bestnya Tomyam tu Mia....Kalau makan dengan nasi memang dah cukup..

    ReplyDelete
  10. Baru je teringin nak makan tom yam tadi. Tak kesampaian pulak

    ReplyDelete
  11. Sedap...tetiba teringin nak makan makan tomyam pulak....:D

    ReplyDelete
  12. kalau akak, tomyam mesti ada telur dadar..Favourite..Hehe

    ReplyDelete
  13. sedapnye..yaya suka tomyam jg..tom yam sayur.. ^_^ nyummy

    ReplyDelete
  14. Sedapnya kak mia.Selamat menjamu selera...

    ReplyDelete
  15. Tom Yam mkn mcm mana pun mmg sedap.. tom yam sayur ada mushroom pun sedap sgt..

    ReplyDelete
  16. Dah lama tak makan tomyam putih ala-ala susu tu..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.