Pukul 2.00 Pagi Makan Sate

Friday, November 22, 2013

Pukul 2.00 Pagi Makan Sate



Inilah rupanya anak dara Mia jam 2.00 pagi tadi. Sofea bangun untuk ke tandas. Lepas itu sibuk nak makan sate.

Sebelum itu, petang semalam selepas ambil dia dari taska sibuk suruh mak dan ayahnya bungkuskan sate. Bila ayahnya beli kat luar dan bungkuskan, Sofea dah tertidur dulu.

Bangun pukul 2.00 pagi, sibuk mencari sate. Bimbang takut satenya dah habis dimakan mak dan ayahnya. Sebenarnya ada dan setelah Mia panaskan di microwave, Sofea terus makan dengan seronoknya. Mia dan Suami Mia pun kenalah makan sama.

inilah dia... kisah jam 2.00 pagi tadi.... nasib hari Jumaat cuti umum di Johor... (^_^)

26 comments:

  1. Pepg mkn sate ni kak mia.hehe..siap senyum gembira lagi tu :D

    ReplyDelete
  2. Wah sofea pagi-pagi pun sempat eh nak makan sate .. tak ngantuk ke

    ReplyDelete
  3. happy je Sofea makan sate pagi2 dgn mak and ayah dia :D

    ReplyDelete
  4. sedapnyaa sofea makan sate..nak sikit..lama x singgah blog kak mia :)

    ReplyDelete
  5. hehe.. mesti dia terjaga dr mimpi tuh.. hehe

    ReplyDelete
  6. mesti kes tidur tak lena...tu yang tersedar terus cari sate...hihi

    ReplyDelete
  7. Alahai..entah2 sate tu masuk dlm mimpi..hehehe

    ReplyDelete
  8. Macam sahur pulak dah ni makan pagi2 buta.. Ihik2! ^^,

    ReplyDelete
  9. Teringat balik lah tu & terus berselera nk makan.. selera jam 2 pagi.. :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.