Comel Tak Sofea?

Saturday, January 18, 2014

Comel Tak Sofea?

Setiap kali nak keluar rumah... setiap kali itulah Sofea berkata, "Comel tak Sofea?" Dah besar dan pandai nak bergaya. Pilih baju sendiri. Petah bercakap pula tu.

Jom tengok aksi comel Sofea...





she's so cute to us....

49 comments:

  1. Comelll. Nanti dah masuk sekolah rendah, mesti lagi pandai bergaya. :D

    ReplyDelete
  2. comel tak sofea??? mestilah omey..omey...<3

    ReplyDelete
  3. Sofea dah anak dara la kak mia..hehe..comel sofea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. terasa diri ini sudah semakin berusia.. huhu

      Delete
  4. ank dara x payah diajar untk brgaya

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...comel2 nyer die...:)

    ReplyDelete
  6. :) so cute...

    # mine asal point the camera towards him, he'll start posing. To catch a candid act is getting dificult... hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la wafa.. nak dapat yang candid susah...

      Delete
  7. Replies
    1. makin cerdik dan makin manja... tq kak scar..

      Delete
  8. Zara tak reti buat peace lagi.. Hehe..

    ReplyDelete
  9. fesyen rambut tu macam menarik jer MIA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fesyen yang sofea suka tu..... letak klip rambut macam tu...

      Delete
  10. Pose gaya gwiyomi lagi.. Hehe.. Comel.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah pandai gwiyomi dia ni.... cuma tak rakam je...

      Delete
  11. kenapa dia comel sangat?!?! ugh geram heheheheh

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.