Makaroni Goreng

Monday, January 27, 2014

Makaroni Goreng


Pagi ini Mia sarapan dengan makaroni goreng. Seperti biasa dengan Suami Mia. Kat Medan Selera Mahsuri dekat dengan Pejabat Pos Bandar Baru.

Dah lama tak makan ni. Perut kena kenyang supaya senang nak buat kerja nanti.

Jemput makan semua...

sedapnya....

41 comments:

  1. Wah..sedapnya.... pagi ni Abak srapan dgn roti je...huhu

    ReplyDelete
  2. tak pernah mkn nie..umi minum air susu ja

    ReplyDelete
  3. Aaaaaa bestnyewww hihi.
    Happy breakfast kak miaaa :D

    ReplyDelete
  4. sedapnya kak mia, boleh pos sikit tak? he he he

    ReplyDelete
  5. Nampak merah makaroninya Mia. Mesti pedas ni.
    Puas dapat sepinggan masuk dlm perut - kenyang:)

    ReplyDelete
  6. sedapnya makaroni goreng..saya makan mihun goreng pagi ni. :)

    ReplyDelete
  7. rasanya dah lama tak makan makaroni.....

    ReplyDelete
  8. wahh..makaroni bakar.. :)
    Kenyang ke makaroni jer?

    *x pekena nasi pagi2 x puas..ehehe*

    ReplyDelete
  9. wahh.. sis mia. hikhik.. zara bfast td makan bakso d awal pg bsama suami.. hoho.. rsa dingin .. tu laa order mknnn bsup..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...wah bestnya sarapan pagi ngan makroni sedap...;)

    ReplyDelete
  11. teringin jugak nak masak makaroni. Lama dah tak masak ni hehe

    ReplyDelete
  12. lama sungguh tak makan macaroni goreng ni

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah, baru je pekena makaroni goreng pedas harini,

    ReplyDelete
  14. sedap dan menarik.tb peminat tegar makaroni

    ReplyDelete
  15. breakfast fae pagi ne a slice of blueberry cheese cake. x habis. fae kenyang..

    ReplyDelete
  16. sama la kak. td pun kite buat macaroni jgk utk husband.

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum kak mia, fav sheila ni makaroni. hehhee

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. sedap! kalau buat sendiri boleh tambah macam² :)

    ReplyDelete
  21. makaroni gorang melayu...hhee...sila makan...

    ReplyDelete
  22. nampak menyelerakan..dah la puasa hari ni..hehehe..

    ReplyDelete
  23. Semalam okje baru makan makaroni goreng Mia....hehe

    ReplyDelete
  24. Lama x buat mkaroni goreng nih.. Terpksa la berPntg kjp..

    ReplyDelete
  25. sesekali sarapan ni, sedap jugakkan :)

    ReplyDelete
  26. xpernah pula rasa makaroni goreng nih hihi makaroki cheese je hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.