Mee Bandung Santapan Petang

Friday, January 31, 2014

Mee Bandung Santapan Petang


Seronoknya dah bertandang ke rumah saudara, boleh pula dihidangkan mee bandung. Kata orang rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. Teruslah kami makan sekeluarga. Alhamdulillah... 



Alamak... boleh termasuk pula pisang yang dibeli tadi di SINI. Sofea pula yang suka makan. Dah lama tak jumpa, sekali datang seronoklah nampaknya. Kat rumah Adik Mak Mertua Mia ni...

family relatives hour....

34 comments:

  1. bestnya mee bandung..teringat pulak mee bandung kat Muar

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa sumpah terliur nak makan mi bandung and pisang kak miaa hihihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah Kak Mia...wahh...sedapnya mee bandung tu...tdi Diana dn Hubby mkn kat restoran jer...jalan2 sempena cuti Tahun Baru Cina..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... wah.. best kan jalan2 raya cina..

      Delete
  4. betul la pisang emas..semalam baru kena mee udang , hari sebelumnya mee hailam :) hari ni nampak mee bandung tapi sayang dapat tengok ja kat sini :l sedapnya makanan berkuah,kenyang pun kenyang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... berderet menu mee shafiq tu.... nanti carilah mee bandung ya...

      Delete
  5. Dah lama tak makan mee bandung....sedapnya...

    ReplyDelete
  6. lamanya tak makan mi bandung. nampak sedap la..

    ReplyDelete
  7. johor mmg terkenal dgn mee bandung.. mmg terbaik lah.. :-)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...sedapnya tengok...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.