Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com #3

Thursday, January 30, 2014

Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com #3



Pada jam 1.25 petang 21 Januari 2014 sehingga 11.59 malam 27 Januari 2014, Mia telah pun mengadakan Soal Selidik 3 perasaan pengunjung di dalam entri SINI. Alhamdulillah, seramai 94 orang blogger telah pun menjawab dan berkongsi perasaan mereka. Mereka semua dapat menjawab dengan tenang dan rasional.

Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, boleh pilih jawapan lebih daripada satu dan tiada jawapan yang salah semasa menjawab soal selidik ini. Hanya ada satu soalan sahaja iaitu : 

Apakah Perasaan Anda Apabila Datang Ke Blog Ini?
1. Suka
2. Benci
3. Ceria
4. Sedih
5. Jeles
6. Seronok
7. Menyampah
8. Moody
9. Teruja
10. Tiada perasaan

Statistik Perasaan Pengunjung #3
Sasaran pengunjung soal selidik ini ialah golongan blogger. Jumlah blogger yang terlibat ialah 94 orang. Ada 10 jenis perasaan dan seorang blogger boleh menjawab lebih daripada satu perasaan.


 Jenis Perasaan vs Jumlah Perasaan


Jumlah perasaan Suka mencatat yang tertinggi iaitu 79, diikuti dengan Teruja (56) dan Seronok (48). Manakala pilihan yang terendah ialah Menyampah (2) diikuti oleh Moody, Sedih dan Benci iaitu 3.


Jumlah Perasaan vs Bilangan Blogger


Terdapat Satu hingga Sepuluh perasaan yang dialami oleh blogger ketika datang ke blog ini. 29 orang blogger mempunyai Dua dan Tiga perasaan, diikuti 11 orang blogger mempunyai Satu dan Empat perasaan.

Kesimpulannya, kebanyakan pengunjung Suka dan mempunyai Dua dan Tiga perasaan ketika datang ke blog Mialiana.com. 

Ribuan terima kasih kepada 94 orang blogger yang menjayakan Soal Selidik 3 ini :
  1. http://www.paly.my
  2. http://musangmadot.blogspot.com
  3. http://yayaonly.blogspot.com
  4. http://sheilashahfiekry.blogspot.com
  5. http://cyanxkamo.blogspot.com
  6. http://blogashalya.blogspot.com
  7. http://kecekkira.blogspot.com
  8. http://suehanasuha.blogspot.com
  9. http://imbeingme96.blogspot.com
  10. http://wafacw.blogspot.com
  11. http://aswanazmy.blogspot.com
  12. http://www.bubblynotes.com
  13. http://thescreammer.blogspot.com
  14. http://sallyyatiey.blogspot.com
  15. http://storystorynadya.blogspot.com
  16. http://pemudattbc.blogspot.com
  17. http://kanvaskehidupanku.blogspot.com
  18. http://notaibu77.blogspot.com
  19. http://juliajamaludin.blogspot.com
  20. http://puangojes.blogspot.com
  21. http://dewqracintakita.blogspot.com
  22. http://edmia.blogspot.com
  23. http://norminieza.blogspot.com
  24. http://www.diarijejakahangat.com
  25. http://kesinambunganzaman.blogspot.com
  26. http://unsecretostories.blogspot.com
  27. http://www.malaysiatercinta.com
  28. http://maszull.blogspot.com
  29. http://gadisbiasebiase.blogspot.com
  30. http://tokmimicapayam.blogspot.com
  31. http://nurazzah8.blogspot.com
  32. http://hanimsain-delimasari.blogspot.com
  33. http://blogfyna.com
  34. http://83zaza.blogspot.com
  35. http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com
  36. http://loveprettydinda.blogspot.com
  37. http://umikasum.blogspot.com
  38. http://www.erazfadli.com
  39. http://www.khirkhalid.com
  40. http://www.sallysamsaiman.blogspot.com
  41. http://mardiahdiana.blogspot.com
  42. http://akuainkausiapa.blogspot.com
  43. http://imaniiwani-myprincess.blogspot.com
  44. http://xiauraellallyn.blogspot.com
  45. http://ismaildotcom.blogspot.com
  46. http://qileh.blogspot.com
  47. http://ainimrashihah.blogspot.com
  48. http://wafiremli.blogspot.com
  49. http://publicsnail.blogspot.com
  50. http://yangbaik.blogspot.com
  51. http://mayabeautyempire.blogspot.com
  52. http://rosnizacollections.blogspot.com
  53. http://momoy-blogirl.blogspot.com
  54. http://kesumaangsana.blogspot.com
  55. http://www.mizisempoi.com
  56. http://myalycia.blogspot.com
  57. http://ceritamayapersada.blogspot.com
  58. http://jmbelog.blogspot.com
  59. http://www.mizzaiza.com
  60. http://macam2020.blogspot.com
  61. http://iamtifa.blogspot.com
  62. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com
  63. http://coratcoretnurul80.blogspot.com
  64. http://www.azhafizah.com
  65. http://perducinta.blogspot.com
  66. http://csmaryam.blogspot.com
  67. http://hnr318.blogspot.com
  68. http://www.duniashida.com
  69. http://invisiblenote.blogspot.com
  70. http://www.ayuinsyirah.my
  71. http://shirochan99.blogspot.com
  72. http://anisa-mylife.blogspot.com
  73. http://ctalfakhishah.blogspot.com
  74. http://sweetlittlemom.blogspot.com
  75. http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com
  76. http://ciklyeen.blogspot.com
  77. http://zafarah.blogspot.com
  78. http://qtremors.blogspot.com
  79. http://misteriomuchacha.blogspot.com
  80. http://kamihardsman.blogspot.com
  81. http://tunggujap.blogspot.com
  82. http://syiralokman.blogspot.com
  83. http://smilingsafieqa.blogspot.com
  84. http://ayuzan.blogspot.com
  85. http://arolpunyeblog.blogspot.com
  86. http://fatinamdzfr.blogspot.com
  87. http://sna-aai.blogspot.com
  88. http://nurainothman.blogspot.com
  89. http://myfirdz-trulylove.blogspot.com
  90. http://chinky-winky.blogspot.com
  91. http://vidolaaa.blogspot.com
  92. http://shafiquestevenson.blogspot.com
  93. http://sweetsourtheworld.blogspot.com
  94. http://my-life-are-here.blogspot.com
keputusan Soal Selidik 3 untuk awal tahun 2014 menunjukkan blog ini masih disukai pengunjung...

Entri Berkaitan :
- Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com #1
Statistik Perasaan Pengunjung Mialiana.com #2

40 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, taniah. ramai beri feedback maknanya semua suka singgah blog kak mia. semoga terus sukses dalam berblogging ya. Selamat bercuti (",)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kak mia semestinya ramai yg menyukai blog kak mia :)..tahniah kak

    ReplyDelete
  3. tahniah kak.. satu kajian soal selidik yang berjaya.. ;-)

    ReplyDelete
  4. haaaa...kan dh boleh ceria....
    so jgn sedih2 lg kay... ;-)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..benih ukhwah yang disemai mencambahkan pohon persaudaraan yang merimbun..

    ReplyDelete
  6. Mmg suka....sgt suka...mesti ada ja info beguna untk rietta...

    ReplyDelete
  7. Ehh, kiera 21... baru sekarang nak lapor diri... maaf sis Mia :'3

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...semoga persahabatan di alam maya akan terus kekal ...:)

    ReplyDelete
  9. Thania beribu-ribu tahnia to winners :D

    and Mia, thanks for backlin to MyBlog | wafacw

    ReplyDelete
  10. ramainya yg follow soal selidik nie. termasuk Nad hehe

    ReplyDelete
  11. Teringin nk la nk buat soal selidik mcm ni... Dpt improve kualiti penulisan di blog kn..

    ReplyDelete
  12. akak teruja ke blog Mia....banyak ilmu boleh digali........haha

    ReplyDelete
  13. teringin nak buat soal selidik macam ni

    ReplyDelete
  14. banyak yg suka tuu kira kemaih la tu Liana ooo..tahniah2..kita share benda baguih In Shaa Allah orang suka aih..jgn risau punyaaa...heheheheheh

    ReplyDelete
  15. Wow terbaik :). Ada juga yang tiada perasaan?? hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.