Status Kereta Di Wad Hari Ini

Friday, January 24, 2014

Status Kereta Di Wad Hari Ini


Alahai rindu pada kereta kesayangan Mia, Hyundai Getz ni... Punyalah sibuk hari ini, tak sempat nak melawat dia di wad (bengkel). Patutnya masuk wad hari Sabtu lepas, tapi wad penuh pula. Jadi, masuklah hari Isnin lepas. Kenapa boleh masuk wad, kisahnya di SINI.

Nasiblah ada whatsapp, boleh tahu perkembangan terkini. Terubat rindu bila menatap gambar ini. Hampir siap.

Sedang Berlangsung :

harap maaf dengan penggunaan perkataan 'wad' di entri ni... huhu

31 comments:

  1. Moga dapat siap cepat-cepat. Nampak macam dah makin sihat :)

    ReplyDelete
  2. Entri yang menarik :)

    awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. tak senang hati bila kesayangan masuk wad kan..plus,susah nak gerak sini sana tanpanya.moga cepat siap semuanya.

    ReplyDelete
  4. banyak ke nak kena repair tu Mia.....?

    ReplyDelete
  5. yeay..dah nak siap dah.. keta tu pun mesti rindu kat tuan dia

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...dah semakin sembuh tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... haah nak sembuh tu...

      Delete
  7. dah nak oklah tu...tinggal spray aje...cantik

    ReplyDelete
  8. langgar lori? wa... mesti lama kat dlm wad... sabar menunggu dia discharge...

    ReplyDelete
  9. Alahai tuannya mmg sakit kalau kereta masuk wad kan Mia...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.