Sweet Birthday Breakfast

Tuesday, January 21, 2014

Sweet Birthday Breakfast


Kisah pagi semalamlah ni.... Dah lama tak sarapan berdua pagi-pagi. Semalam sarapan pagi sama-sama dengan Suami Mia berdekatan pejabat Pos Malaysia Bandar Baru UDA.

Sweet birthday breakfast lah katakan...
Roti canai menjadi santapan...

Alhamdulillah kenyang.... memang suka roti canai kosong.... (^_^)

lepas tu terus renew lesen memandu kat pejabat pos.... hehehe...

35 comments:

  1. 2 kpg kak mia makan..mengenyakan nie..so sweet ;)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak mia. adoyaii sedapnya tengok roti canai ni. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila.... jemput makan ya...

      Delete
  3. Replies
    1. haah 2 keping.. 1 keping, tak kenyanglah... hihihi

      Delete
  4. So sweeet. Dah lama xmakan roti canai jugak. NYUMM !

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia..sesekali nak juga berdua2an kan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... haah dating ni... hehehe

      Delete
  6. Kalau kakak pun nak kena 2 keping juga Mia. Tempat kita ni sekarang sekeping roti canai boleh habis lima kali suap aje kan... itupun 80 sen sekeping

    Mesti masa makan sambil senyum-senyum happy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... makin kecik saiz roti canai sekarang... haah mestilah tersenyum.. tq kak zakie.

      Delete
  7. Roti canai mmg best.. ttp membuka selera.. :)

    ReplyDelete
  8. happy belated bday kak and wish you prosperity and longevity in life Aamiin :)

    ReplyDelete
  9. Baru ni isteri ada belikan roti tempayan.. Jarang jarang makan.. Memang sedap sebab masih panas dan lembut..

    ReplyDelete
  10. nie mesti kedai mamak kalau pinggannya begitu....

    ReplyDelete
  11. menu pun lebih kurang..memang sweet breakfast lah :)

    ReplyDelete
  12. Hehe. Sedap. Tengok pepagi gini, bekeroncong perut dibuatnya. hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.