Sarapan Pagi Di Premiera Hotel Kuala Lumpur

Monday, March 17, 2014

Sarapan Pagi Di Premiera Hotel Kuala Lumpur

Sarapan pagi di Coffee House, Premiera Hotel Kuala Lumpur. Punyalah banyak betul pilihan makanan yang ada. Ambil banyak jenis juga, buat rasa-rasa mana yang sedap.

muffin coklat yang sedap, buah naga, buah tembikai susu dengan air pink guava

nampak sangat tamak.. ambil macam-macam

Alhamdulillah.. kenyang juga pagi tadi walaupun tak habis dimakan. Terlupa... perut ini tidaklah sebesar mana. Bila terhidang pelbagai jenis menu makanan, tentulah nak rasa ini sedikit.. itu sedikit... huhuhu terlupa dengan diet seketika. Yang pentingnya... sedap.. sedap.. sedap..

ada kursus satu hari ini di Putrajaya...

48 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, breakfast kak mia macam brunch je. hehehe ~~~

    ReplyDelete
  2. bestnya kak mia............terliur tengok

    ReplyDelete
  3. Wahh best.. sungguh menyelerakan.. :)

    ReplyDelete
  4. kalau buffet memang tak leh kawal nafsu...hheee

    ReplyDelete
  5. Jadi lapar pulak tengok gambar ni, haha :)

    ReplyDelete
  6. Apa yang penting makan buah-buahan dahulu....baru makan nasi

    ReplyDelete
  7. Mia nampak semua makanan sedappp je kan...kalau boleh semua nak rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun... mudah tergoda dengan makanan...

      Delete
  8. terus rasa lapar tgk makanan tu kak.. ^_^

    ReplyDelete
  9. Aduh.. sedapnya!!!! makan sedap saja sekarang... :D

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...wah !! sedap nyer...;)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum dan salam singgah petang Kak Mia...baru ada masa buka laptop...terus jenguk Kak Mia...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... terima kasih. terharunya kak mia...

      Delete
  12. Wah...kalau buffet memang rambang mata dibuatnya....

    ReplyDelete
  13. wah semua sedap² kak mia..kalau makanan banyak terhidang memang semua nak rasa..penyelesaiannya amek semua jenis dalam portion sikit² :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.