Beli Safa Shawl Di Zawara

Monday, May 5, 2014

Beli Safa Shawl Di Zawara

Selepas beli telekung comel untuk Sofea di Rama Rama Studio, Mia ke kedai sebelahnya, Zawara.

Sebenarnya Mia dah seminggu belek instagram Zawara ni dan juga ada berkenan kat Safa Shawl dengan material heavy chiffon. Panjang dan lebar. Sesuai benar.


Mia pilih Safa Shawl warna kelabu dan biru. Sebab sangat tergoda bila tengok bawah ni di instagram Zawara.



Nampak kan... Oh.. tidak... Mia dah terjebak dengan shawl ni. Tolong selamatkan Mia....

 koleksi jenis shawl kedua yang Mia beli... selepas glitters shawl hanna..

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

28 comments:

  1. mia pandai pakai shawl ok lah hehe kita sangatlah tak yakin nak pakai shawl wuwuwu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm takde la reti sangat... boleh jugalah....

      Delete
  2. wah cantik la shawl ni..warna pun menarik :)

    ReplyDelete
  3. eh bukan semalam semalam dah shopping shawl ke?
    Shopping lagi?
    Oh tidak kak miaaa :P hihihi

    takpe lah kak mia, shopping lah sampai puas hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... semalam shopping 2 helai. arini 2 helai lagi. lain2 kedai... hihihi.. nampak sangat stres dengan kerja..

      Delete
    2. eippp jgn stress stress lah kak mia :D

      Delete
  4. Cantik...suka tgk kaler dia....rietta pown suka shalw ngn tudung bawal tetap uatama...klu yg instant tu rietta xmina...

    ReplyDelete
  5. saya mmg suka pakai shawl . tapi bab nak melilit kat kepala tu mmg keras tangan . kena belajor kat video kot . selalunya saya lilt biasa jer .

    ReplyDelete
  6. Cantiknyerrr ..Nampak lembut jer model tu pakai camtu mcm terletak jershawl tu kat kepala ..Lya pon pakai shawl jugak sekarang ..mmg dah jatuh cinta ngan shawl la hehehe...............

    ReplyDelete
  7. cantikk! sis mia pndai belit2, hokayy lah tuh.. hoho#

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...wah cantik2 dah suka pakai shawl yer...

    ReplyDelete
  9. wah, cantik shawl nya, nanti mia upload gmbar mia pkai shawl ni ye :)

    ReplyDelete
  10. hehehe..terjebak pon xpe lah kak..
    ubah selera..>_<

    ReplyDelete
  11. saya skg ni macam dah kene sawan shawls radiusite...sblm ni alhumaira..

    ReplyDelete
  12. cantikkkk..tp xreti sgt nk pakai shawl jenis chiffon ni..cotton wideshawl ok la..hihi

    ReplyDelete
  13. Serius mmg cntik shawl ni,mahal tak kak?

    ReplyDelete
  14. kalau kak mia pakai lagi bertambah cantik

    ReplyDelete
  15. cantik kak... dneo jarang pakai shwal sbb tak pandai

    ReplyDelete
  16. nanti mia pakai buat pesen camni tau...hhee

    ReplyDelete
  17. Saya tengah cari shawl kebetulan jumpa blog you. Thanks bagi info pasal zawara. Nak jugak beli shawl dari mereka.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.