Ranking Alexa 7.6.2014

Saturday, June 7, 2014

Ranking Alexa 7.6.2014


Prestasi ranking blog ini semakin merosot. Cepat betul membesar angkanya dalam tempoh beberapa hari selepas entri INI. Mungkin disebabkan cuti sekolah, ramai yang masih bercuti dengan keluarga. Mungkin juga kebetulan trafik agak berkurangan dari enjin carian, kurang blogwalking dan juga entri di blog ini yang biasa-biasa saja. Tetapi, Mia tetap syukur ranking Alexa masih maintain di bawah 300 Alexa Malaysia walaupun dah sampai paras hidung. 


Alexa Traffic Rank : 37,973
Traffic Rank in MY : 288

Sumber : SINI
Laporan sebelum ini di SINI.

Nak semak alexa blog sendiri, klik SINI.

Apa-apa pun Mia nak ucapkan terima kasih sudi datang ke blog ini. Harap ceria bila ke sini.

 musim sibuk ni...

27 comments:

  1. Betul Mia.. Ramai yg habaiskan cuti dgn makan angin dan balik kampung.
    Insya-Allah lepas ni meningkat semula..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. letak url blog kat sini.. http://www.alexa.com

      Delete
  3. biasa turun dan naik..


    Entri terbaik saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  4. Mmg THORbaik!...sy pun selalu naik turun ranking tu.

    Entri terkini MINDAKABUR : Anak Kecil Terpisah Daripada Ibu Bapa Semasa Konsert Berlangsung

    ReplyDelete
  5. ok lah tu ada dalam rank..blog saya langsung takde...hehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak mia... Masih thap yg terbaik...

    ReplyDelete
  7. walaupun jatuh sikit jer.. tapi tetap terbaik

    ReplyDelete
  8. Sikit je tu kak.. boleh kejo lagi hehe.. saya lagi banyak ni.. Dah lama tinggal blog tahun lepas, terus jatuh entah ke mana.. mujur lah sempat tersedar

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia....tetap terbaik...;)

    ReplyDelete
  10. Blog CN pn rankg makin merosot..fktor cuti skola tu mmg CN sokong sbb jrg benor bw,bz dgn fmly ;)

    ReplyDelete
  11. maintain kak... sy dah kelaut dah nie..huhuhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.