Nak Beli Bihun.. Teringat..

Thursday, July 31, 2014

Nak Beli Bihun.. Teringat..



Dah balik rumah, kenalah beli barang keperluan dapur. Shopping kat Giant Skudai. Tu lah... bila nak beli bihun, asyik teringat bihun cap masjid yang glamour dan penuh kontroversi dulu.. Walaupun dah lupa, setiap kali nak beli pasti teringat juga.

Mia beli bihun cap jasmine punya... (^_^)

nasib masa itu tak beli yang cap masjid punya... lega..

9 comments:

  1. Dah terbakar dah pun kilang bihun cap masjid tu. Hehe

    ReplyDelete
  2. Esok...keluar bihun cap songkok pulak....huhuhu

    ReplyDelete
  3. hihi sentiasa lah kita kena waspada.. ada saja idea diorang nak kenakan orang islam ni..

    ReplyDelete
  4. akak tgok kt kedai2 runcit masih terjual bihun cap masjid, mgkn stok lama kot..

    ReplyDelete
  5. tu yang risau..takut terbeli pulak kan..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...beli yg dijamin halalnya yer...:)

    ReplyDelete
  7. Bila selalu beli jadi terbiasa nak beli.. huhu hati-hati ^^"

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.