Shopping Kat Kedai Adunan Dan Bahan Kek Taman Perling

Saturday, July 12, 2014

Shopping Kat Kedai Adunan Dan Bahan Kek Taman Perling



Tengoklah gambar itu. Si ayah dan si anak siap posing bila Mia kata nak ambil gambar. Tadi kami pergi shopping kat Kedai Adunan dan Bahan Kek Taman Perling.

Macam-macam yang dibelinya. Konon nak buat puding, donut, cakoi, kuih buah melaka, dadih dan lain-lain lagi. Cecah 3 angka juga belanjanya untuk projek memasak di dapur. Harap terlaksana hajat di hati.

 bahan untuk masak minggu ni...

21 comments:

  1. Insyaallah..PC tunggu ni kak mia..share ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia ni... takde la pandai sangat. baru nak belajar2 ni... hihihi..

      Delete
  2. emmm, tak sabar nak tunggu hasil air tangan Mia...

    ReplyDelete
  3. nanti mohon pos ke rumah saya sekali ye kak! hahaha! :) jemput singgah blog ye. http://kaio.my

    ReplyDelete
  4. wah, macam-macam tu...tak sabar rasanya nak tunggu hasilnya...mesti terbaek ni...^_^

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...wah seronoknya dah ada bahan utk buat semuanya..

    ReplyDelete
  6. projek buat kuih raya ye kak..best shopping kalau banyak barang camni

    ReplyDelete
  7. Wah bestnya byknya bhn kek kat cna

    ReplyDelete
  8. boleh terus buat kuih raya tu kak..

    ReplyDelete
  9. Nanti jgn lupa update hasilnya ye Mia...
    :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.