Bubur.. Santapan Tengahari

Tuesday, August 12, 2014

Bubur.. Santapan Tengahari



Sedang dalam perjalanan ke Kuala Lumpur. Berhenti makan tengahari di R & R Pagoh. Makan bubur je.

Esok dan lusa ada kursus kat Kuala Lumpur. Jemput makan ya..

mood kurang selera makan...

25 comments:

  1. Bismillah...selamat menikmati kak mia...^_^

    ReplyDelete
  2. boleh tak nak puji.. cantiklah mangkuk dia.. hihi

    ReplyDelete
  3. mcm sdap jee.. hee ^^ jemput singgah blog saya,,entry baru

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... kak mia,

    sedapnya... bismillah.....

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Sedapnya bubur tu plus dengan sambal kicap lagi sedap tabur pulak ikan bilis goreng..haishh...lapar balik rsa..hehehe :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah selasa Kak Mia..memang berselera makan bubur time tak ada nafsu nak makan nasi...selamat menjamu selera Kak Mia..

    ReplyDelete
  7. Eyza pun suka makan bubur ayam kat RnR Pagoh ni... yang bestnya sebab dia letak ayam goreng n kalau nak lagi best, letak cili kicap..memang terangkat..sedap..

    ReplyDelete
  8. yummy....dah lamer plak xmakan bubur....

    ReplyDelete
  9. klu balik kedai ai mesti cari moi sup ...sedapnye .. bubur ialah makan fav aku ...

    ReplyDelete
  10. bismillah, sedapnya, selamat menikmati mia :)

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...sedap juga sesekali dpt mkn bubur...:)

    ReplyDelete
  12. sedapnya..suka sangat makan bubur.. ^_^

    ReplyDelete
  13. Mmg layan bubur nasi bila takde selera nk mkn nasi ;)

    ReplyDelete
  14. Bubur pun sedap kak mia.. Sesekali tukar selera kn..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.