Sabtu... Rehat Di Rumah

Saturday, August 16, 2014

Sabtu... Rehat Di Rumah



Hari ini kan Sabtu. Mia tak ke mana di waktu siang. Duduk rumah dan uruskan hal-hal rumahtangga saja. Nasib cuaca tengahari tadi agak panas, terus kering semua baju yang disidai termasuk kasut sekolah Sofea. Leganya.

Mungkin sebelah malam akan ke Giant sekejap, beli barang dapur sikit. Top up apa yang tak ada.

Esok dah naik kerja. Sekejapnya masa berlalu. 

sabtu.. hari bersama keluarga...

13 comments:

  1. erm.. sama ler kita mia... saya pun duk umah jer...

    ReplyDelete
  2. Betul la kak mia..cuti hujung minggu..kita gunakan untuk urusan rumah..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah malam Kak Mia..btl tu,hujung minggu adalah masa untuk bersama keluarga dan membuat aktiviti rumah..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...selamat bercuti mia...:)

    ReplyDelete
  5. Owh kan baru buat rawatan laser muka...rehat aje kat rumah bersama keluarga...kurangkan aktiviti luar. Lepas 7 hari oklah tu..

    ReplyDelete
  6. sehari sebelum kerja mesti nak rehat kat rumah kan :)

    ReplyDelete
  7. bila sabtu haruslah duduk rumah kan kak

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.