Terpaksa Beli Koyok Dan Eno

Monday, October 6, 2014

Terpaksa Beli Koyok Dan Eno



Punyalah teruk sakit pinggang semalam sampai Suami Mia keluar pergi Farmasi Caring beli 2 jenis koyok dan 2 perasa eno. Koyok itu tempek kat pinggang. Sekali tempek 2 tu, kasi panas barulah boleh tidur.

Eno tu pula untuk melegakan angin dan ketidakhadaman.

Malam ini dah boleh tidur nyenyak dengan selesanya. Dah urut tadi tengahari. Masih lagi ada sakit-sakit sikit di bahagian pinggang. Kata orang tua, demam urat. Lagi 2 atau 3 hari eloklah nanti.

mood syukur....

15 comments:

  1. umie pernah guna koyok brand salonpas tu..lepas tu kena elergik tahap 2..merah giler tempat yg kena tampal koyok tu.. lepas tu doktor pun xsarankan umie gunakan apa-apa koyok pun... so kalau sakit pun umie makan vitamin kalsium dan vitamin untuk sendi jer..

    ReplyDelete
  2. Hirup sup banyak sangat ke? Take care Mia

    ReplyDelete
  3. Memang kalau sakit sangat, kita jadi tak boleh lena.. slalu suka letak balm jer kalau rasa tak ok.. jarang guna koyok..

    ReplyDelete
  4. Koyok nie kalau tampal kat anggota badan yang bengkak pun elok juga..bengkak boleh susut

    ReplyDelete
  5. Lama dah akak tak tampal koyok, suka bau herbanya..

    ReplyDelete
  6. akk tk prnh berurut eh? kalau ya, memang la blh dmm urat.sesetengah org kan ok dan ade yg mcm akk. cx Alhamdulillah okay bila berurut tc ok :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia....semoga cpt baik yer...

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikud dan salam singgah pagi Kak Mia....semoga cepat sembuh ya...

    ReplyDelete
  9. ooo... saya tak biasa guna koyok... selalunya sapu minyak panas jer..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.