Harga Runcit Minyak Petrol RON97 RON95 Diesel Bulan Mac 2015

Sunday, March 1, 2015

Harga Runcit Minyak Petrol RON97 RON95 Diesel Bulan Mac 2015


Permulaan bulan Mac 2015 yang begitu tidak menggembirakan bagi pengguna kenderaan kerana harga runcit minyak RON 97, RON 95 dan Diesel dinaikkan sebanyak 25 sen seliter. Terkesima sekejap. Kena rancang perbelanjaan betul-betul ni, nampak macam sikit je naik harga ni, tapi impaknya cukup besar... huhuhu tapi kita semua terpaksa akur...


Harga Baru Runcit Minyak Petrol RON97, RON95, Diesel Bulan Mac 2015

RON95 - RM 1.95 seliter
RON97 - RM 2.25 seliter
Diesel - RM 1.95 seliter



sumber gambar : group whatsapp

Punyalah ingatkan minya makin turun ke... rupanya naik... kebetulan minyak pula dah sikit, terpaksa isi minyak dengan harga baru ni... huhuhu

selamat berjimat-cermat ya...

10 comments:

  1. assalamualaikum mia...naik balik...redha jer la kan...:)

    ReplyDelete
  2. terima je la... hidup kene diteruskan..

    ReplyDelete
  3. Hmm... Itulah lumrahkan.. Kna pandai budget la kn.

    ReplyDelete
  4. Naik turun naik turun...pengguna pon semput..pasrah dlm keerpaksaan...

    ReplyDelete
  5. turun 5 sen , naik 25 sen
    fikir-fikir dan renung-renung lah sendiri

    ReplyDelete
  6. itulah time trun hari tu rasa seronok jer.. sekali bulan ni naik sampai 25 sen.. memang terasa betul laa..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.