10 Unit Mouse Comel Dah Sampai

Thursday, March 3, 2016

10 Unit Mouse Comel Dah Sampai


Hmmm... sebelum ini Mia ada beritahu nak bagi cenderahati kat SINI. Masa itu Mia tempekkan gambarnya..

Dan sekarang ni..... Wahhhh... terujanya bila bungkusan kotak dah sampai. Nak tengok sangat mouse comel dengan mat nya sekali.

Jom....




Mia shopping secara online. Alhamdulillah... rezeki dari blog dapat juga Mia hadiahkan cenderahati yang tak seberapa ini buat Top 10 Pengkomen Tegar 2015 di SINI. Harap dapat terimanya ya nanti.

Ada lagi yang belum bagi details pada Mia. Cepat-cepat bagi ya... Mia nak start pos minggu depan.

Mia akan guna sampul pos laju nanti...

28 comments:

  1. tahniah kepada bakal penerima..suka tengok warna warnanya kak..

    ReplyDelete
  2. tahniah pd yg dpt nnt... kaler biru tu tantiknyeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.. memang pilih 3 jenis wana ni...

      Delete
  3. comelnye..untunglah sape yg dapat :)

    ReplyDelete
  4. Comel dan menarik untung siapa yang dapat ;-)

    ReplyDelete
  5. Cantik dan comel lah mouse tu kak mia...ndak sabar mau terima...hihi

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. risau juga takut tak sama macam dalam gambar.... nasib ok..

      Delete
  7. assalamualaikum mia...wah cantik n comel jer mouse tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... akan diposkan minggu depan ya..

      Delete
    2. alhamdullilah mia..mekacih yer...seronok nyer...:)

      Delete
  8. Cantiknya.. tak sabar nak tunggu ketibaannya..

    ReplyDelete
  9. Cantik dan unik mouse tu... Tahniah kepada rakan blogger yang terpilih.

    ReplyDelete
  10. Wah..Mouse rupanya..Cantik dan comel..Ala..terlepas peluang nak jadi top komentar pulak..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.