image Hadiah Hari Guru 2017 - Mia Liana

Tuesday, May 16, 2017

# Family Matters

Hadiah Hari Guru 2017


Mia baru saja selesai menyampul 2 hadiah comel untuk Cikgu Fiza dan Cikgu Adzmi. Guru favourite yang mengajar Sofea di sekolah rendah. Sofea dah sepakat dengan kawan-kawannya nak bagi hadiah.


Sofea tentu suka bila bangun pagi nanti hadiah-hadiah ini dah siap bersampul. Hadiahnya berupa shawl warna hot pink dan usb high speed cable.

** teringat masa dulu.. Mia hadiahkan pen untuk cikgu...

8 comments:

  1. assalamualaikum mia..esok sofea mesti seronok...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  2. Wah.. Kita dulu jarang bg cikgu hadiah.. Bagi kad je.. hehe

    ReplyDelete
  3. harap2 seronok cikgu cikgu tu nnt dpt bungkusan dari sofea T_T

    ReplyDelete
  4. Wah ada tak hadiah saya..ceh!!!! lari . terima kasih ya sanjung jasa guru juga kat sana..tahnia blog meletup

    ReplyDelete
  5. Share Video ini Sempena Hari Guru Malaysia.(^_^).

    ReplyDelete
  6. mesti sofea happy tengok hadiah untuk cikgu kesayangan dia dah siap kan kak mia..

    ReplyDelete
  7. comelnya pembalut hadiah..MV pun membalut utk anak2

    ReplyDelete