Hadiah Hari Guru 2017

Tuesday, May 16, 2017

Hadiah Hari Guru 2017


Mia baru saja selesai menyampul 2 hadiah comel untuk Cikgu Fiza dan Cikgu Adzmi. Guru favourite yang mengajar Sofea di sekolah rendah. Sofea dah sepakat dengan kawan-kawannya nak bagi hadiah.


Sofea tentu suka bila bangun pagi nanti hadiah-hadiah ini dah siap bersampul. Hadiahnya berupa shawl warna hot pink dan usb high speed cable.

** teringat masa dulu.. Mia hadiahkan pen untuk cikgu...

8 comments:

  1. assalamualaikum mia..esok sofea mesti seronok...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  2. Wah.. Kita dulu jarang bg cikgu hadiah.. Bagi kad je.. hehe

    ReplyDelete
  3. harap2 seronok cikgu cikgu tu nnt dpt bungkusan dari sofea T_T

    ReplyDelete
  4. Wah ada tak hadiah saya..ceh!!!! lari . terima kasih ya sanjung jasa guru juga kat sana..tahnia blog meletup

    ReplyDelete
  5. Share Video ini Sempena Hari Guru Malaysia.(^_^).

    ReplyDelete
  6. mesti sofea happy tengok hadiah untuk cikgu kesayangan dia dah siap kan kak mia..

    ReplyDelete
  7. comelnya pembalut hadiah..MV pun membalut utk anak2

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters May 2017