image Beli Kura-Kura Untuk Sofea - Mia Liana

Thursday, August 31, 2017

# Family Matters

Beli Kura-Kura Untuk Sofea


Sekembalinya dari perbarisan di Stadium Pasir Gudang...  aktiviti seterusnya sebelum balik kampung untuk Raya Haji.... Beli 2 ekor anak kura-kura di Kipmart Tampoi. Request dari Sofea. Sibuk nak bela kura-kura sendiri.






Bagus juga ada kura-kura. Dok tengok aktiviti kura-kura ni... happy je.

** kura-kura merdeka...


10 comments:

  1. sis ada sepasang gak... dah 2tahun bela.. tapi malangnya baru-baru ni anak basuh aquarium kat laman n salah sekornya telahpun membebaskan diri.. tinggallah sekor je skrg ni.. apa leh buat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahai tinggal seekor.. tentu boring takde kawan. pandai pula lagi seekor melarikan diri..

      Delete
  2. Comelnyaaa kura-kura, dari dulu teringin bela tapi mak tak bagi sebab cepat busuk :P

    Berapa rm sekor kak?

    ReplyDelete
  3. Dulu ank buah pernah bela. Mula2 bela tahan sbln je lepastu kura2 tu bjya larikan diri. Hee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh gitu.. rata-rata memang bila dah besar akan melarikan diri... takpe lah.. dah itu lumrah hidup dia kan...

      Delete
  4. comelnya .. kalau kat tempat ccl ni harga sepasang kura-kura rm25

    ReplyDelete