image Biawak Di Tengah Jalan - Mia Liana

Saturday, 27 October 2018

# Family Matters

Biawak Di Tengah Jalan


Kisah semalam semasa Adik Mia memandu di kawasan kampung. Kebetulan Sofea dan sepupunya pun ada dalam kereta. Jadinya Mia dapat snap biawak di tengah jalan.

Dari jauh dah nampak kelibat biawak ini. Mujur Adik Mia tak bawa laju. 




Nasib biawak ini perasan kereta kami dan terus berpatah balik ke tepi jalan. 

** first time Sofea nampak biawak di tengah jalan... excited bukan main...


5 comments:

  1. Pernah juga terserempak masa drive keluar dari area rumah kat sini. Memang dia akan patah balik ke tempat ia keluar ye kak mia

    ReplyDelete
  2. selalunya kita nampak spesis ni..unik macam buaya bentuk cuma kecil saja

    ReplyDelete
  3. Geli pula nengoknya.. Sha selalu juga terserempak dengan biawak nie.. kadang-kadang kalau dia muncul kat kolam dah macam buaya pun ada.. nampak kepala je.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. kalau kawasan kampung memang banyak biawak dekat tengah jalan. Bangkai pun bersepah sebab kena langgar

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. masih panjang usia biawak tu.

    ReplyDelete