image Mee Goreng Basah - Mia Liana

Monday, 15 October 2018

# Family Matters

Mee Goreng Basah


Sesekali tekak ini nak merasa menu lain dari nasi. Maka tengahari tadi keluar makan dengan Sofea. Sofea macam biasa akan order nasi goreng cina. Mia order mee goreng basah.


Suka yang ada kuah. Yang kering kurang minat sedikit.


** cuti umum hari ini... alhamdulillah dapat rehat....


8 comments:

  1. Kalau Sha pula, suka yang kering.. Tapi nampak sedap pula mee goreng basah tu..

    ReplyDelete
  2. Yang kering lambat basi...yang basah cepat basi itu kalau masak sendirilah...hehehe.. *dialog mama dan mertua PC*
    Hari ni PC pun masak mee goreng basah Kak Ana..

    ReplyDelete
  3. Wahh sedap tu. Lama tak makan mee goreng basah sebab slalu dapat kuah melimpah ruah tp isi sikit je.

    ReplyDelete
  4. Saya pun suka yang basah dan berkuah macam ni

    ReplyDelete
  5. pergghhhhh.... terliurrr betull nengokknya..

    ReplyDelete
  6. sama lah selera kita, kalau mee kering baik makan mee goreng mamak je terus :D

    ReplyDelete