image Nasi Ayam Tok Janggut - Mia Liana

Saturday, 6 October 2018

# Dari Dapur Mia # Family Matters

Nasi Ayam Tok Janggut


Hmmm... semalam kat rumah ni, dapur cuti tak berasap satu hari. Tukang masak nak rehat sebab hari-hari dia masak. Pagi sarapan roti. Tengahari pula.. si comel Sofea nak makan nasi ayam yang sedap.

Makanya... keluar makan bersama Sofea ke restoren Tok Janggut di Taman Seroja, Johor Bahru. 




Sedap sangat nasi ayam sini. Memang pelanggan tetap sejak Tok Janggut dan isteri berniaga di Denai Kempas lagi.

Malamnya... makan meehoon goreng tapau kat kedai makan berdekatan.


** dapur pun nak cuti juga...

5 comments:

  1. Uishhh boleh kenyang sampai ke malam ni..nampak macam besar ja kuantitinya :)

    ReplyDelete
  2. fav liez nasi ayam sebab complete semua zat..

    ReplyDelete
  3. Banyak nasi dia tu..mem mem kenyang sungguh ni

    ReplyDelete
  4. dapur cuti sehari takpe, jangan cuti 2 hari...penduduk dalam rumah dah tak keruan rindukan masakan ari dapur sendiri :D

    ReplyDelete