image Follower Bertuah Yang Ke 999 bersama hadiahnya - Mia Liana

Monday, 23 August 2010

# Blog Matters

Follower Bertuah Yang Ke 999 bersama hadiahnya

Nak tahu apa yang ada dalam kotak comel hari itu? Ni lah dia. Yang dipakai oleh Mikro Kokus, Follower Bertuah Yang Ke 999.


Hmmm... segaknya Kokus pakai tali leher yang comel ini. Nampak berani. Meh! Kita tengok apa ucapan dari Kokus...

"Pertama kalinya kokus nak minta maaf banyak-banyak sebab lewat menghantar gambar dan ucapan nie pada akak. Bukan kokus tak sudi nak hantar, tapi kokus agak sibuk dengan urusan peribadi sejak 2 minggu nie. Jadi baru hari nie kokus sempat nak menulis ucapan ringkas neh.
Kokus nak ucapkan bebanyak terima ksih kepada akak kerana sudi memilih kokus sebagai Follower akak yang ke 999. Tak sangka pulak dapat jadi Follower bertuah untuk blog akak. Neh kira pertama kali dapat hadiah dari rakan blogger. Memang tak terfikir langsung nak dapat hadiah melalui blog hehe! Hadiah yang akak hantar tu, kokus telah selamat diterima pada awal bulan haritu (tarikh tak berapa ingat ;p) cantik tali leher yang akak hadiahkan tu. kira hadiah besdey kokus jugak la hehe! memang rasa bertuah sangat bila dpt hadiah tu.
Sekali lagi kokus nak ucapkan jutaan, ribuan terima kasih kepada akak. kokus akan simpan tali leher tu. Nanti kokus akan gunakannya bila diperlukan. ^_^ sebab kokus keje kena pakai kemeja sahaja. Almaklumlah, pekerja biasa hehe! Sekian dulu ucapan ringkas dari kokus. kepada Follower yang lain, teruskan follow blog akak mia liana neh. Nanti kalau ada rezeki mungkin anda semua pulak yang bertuah hehehe!"

p/s: lambat tidak mengapa yang penting dapat hantar gambar... terima kasih, Kokus...

6 comments:

  1. tahniah.. nampak hensom dengan tie tersebut.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam Mia,

    Tahniah pada follower yg ke 999 tu, nombornya cantik, talileher tu pun cantik juga, kena pada org yg memakainya.

    Kak Sweetie follower yang ke brapa ekk..ada hadiah ker? hehe gurau jer..

    ReplyDelete
  3. tahniah...ramainya follower..i admire u!!~

    ReplyDelete