image Wordless Wednesday 59 - Mia Liana

Wednesday, 20 November 2013

# Travelling Matters # Wordless Wednesday

Wordless Wednesday 59



Shopping tudung dan kain pasang di Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR) Kuala Lumpur
(gambar petang semalam)


42 comments:

  1. bestnya dapat bershopping kat sana kak...

    ReplyDelete
  2. wahh barang-barang kt sana murah terutama tudung. dulu kakak sye beli tudung dari TAR tu kualiti dia bagus, sedap bila pakai

    ReplyDelete
  3. dah lama tak jejak kaki ke sana huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom la... jejakkan kaki.... sure tershopping punya...

      Delete
  4. kak mia soping xajak hehehe..sane murah2 x

    ReplyDelete
  5. amboiiiii....shoping pulak yae...mcm best jer...mcm best jerrrr

    ReplyDelete
  6. Shopping .. Kat jalan tar pulak tu..

    ReplyDelete
  7. kemain lagi posingnya dari soping..hehehe

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...wah bestnya bersoping sakan...:)

    ReplyDelete
  9. Bestnya shopping! Dah lama tak gi sana.. Kalau tak kompem rambang mata.. Asal nak beli selai dua, sudahnya terbeli sampai 5,6 lai.. Hehehhe..
    http://miezashaklee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalunya memang itu la yang terjadi... sehelai rasa macam tak cukup.... huhuh

      Delete
  10. Klu bawa wife ke sana, sy yg jadi penat hahaa.. :D

    ReplyDelete
  11. shopping best masa hujung @ awal bulan...huwaaa...jeles dgn kak mia!!!

    ReplyDelete