image Cenderahati Surprise Untuk.... - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 27 December 2013

# Carta Pengkomen Tegar

Cenderahati Surprise Untuk....

Alhamdulillah... masih ingat tak pada entri di SINI? Mia pun dah belek-belek cenderahati yang sesuai untuk Top 10 Pengkomen Tegar 2013.

Nampaknya Mia berkenan nak beli yang 8GB. Tengok-tengok dulu. Akan dibeli bulan depan.


Berkongsi hasil dari blog dengan pengunjung setia yang rajin komen di blog ini. Harap dapat terima cenderahati yang tidak seberapa ini dari Mia...

Nak tahu milik siapakah cenderahati ini? Entri pengumuman akan dibuat pada 15 Januari 2013. 

surprise tak? saja nak kasi suspen sikit.... (^_^)

45 comments:

  1. wahhh..ni yang kena singgah blog ni selalu ni..heheh

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...kak mia,

    wahhh... ada harapan tak mselim3 dapat..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mselim.... nantikan entri pengumuman ya..

      Delete
  3. wah.untunglah siapa dapat..

    ReplyDelete
  4. wah untungnyaaa huuhuhuhuhu <3
    Tk sbr nk tunggu siapakah gerangannya hehehe

    ReplyDelete
  5. Waa.. macam best je.. macam best je.. ^_^

    ReplyDelete
  6. wahh , best nye hadiahh :O nak jugakk! hehe :D

    ReplyDelete
  7. Waaaa.. Terbaik r.. Jom ramai-ramai ambil peluang yang ada..

    ReplyDelete
  8. Wahh...beruntungnya...Diana pun nak ler Kak Mia...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh nak bagi kat semua... huhuhu... tapi cuma boleh kasi sampai 10 je... huhuhu

      Delete
  9. wah..seronoknye dapat Pendrive..congrats pada yg akan dapat :)

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...tahniah pd yg berjaya tu...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... akan diumumkan bulan depan..

      Delete