image Maintain Minum Air Sarang Burung - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 10 March 2019

# Health

Maintain Minum Air Sarang Burung


Sejak menjak sekarang ini... bila masuk tahun 2019. Mia maintain minum air sarang burung Ecolite 3 kali seminggu. Tengok keadaan. Kadang seminggu 4 kali. Sekali minum satu botol. Senang nak beli, ada dijual di 7 Eleven.


Banyak khasiatnya minum air sarang burung ini. Badan rasa bertenaga dan juga dapat memperbaiki tahap kesihatan tubuh jika minum berterusan dan konsisten. Nenek, Mak dan Ayah Mia pun minum ni juga di kampung. Sekali restock, 2 karton terus.



** sedap airnya....


26 comments:

  1. so inilah rahsiaaa kak miaaa yang sekarangg nampakk cun melecunnn tuu yerrkk.hehehhee..

    ReplyDelete
  2. Anak Sis pun sama Mia minum, tapi botol yang putih kaca tu haa...
    Sis ko ni tak boleh nak telan rasanya hahahaha

    ReplyDelete
  3. wahh. semoga dihindari dari sebarang penyakit

    ReplyDelete
  4. bgsnya mia amalkan minuman sarang burung... suka tengok botolnya cantik

    ReplyDelete
  5. Tak pernah minum lagi air sarang burung, tak tahu pulak kat 7 Eleven ada jual...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat 7 eleven ada jual.. nanti sesekali cubalah rasa...

      Delete
  6. tak pernah minum sarang burung ni tapi sekarang dah viral harap harga pun dah turun sikit

    ReplyDelete
  7. Wah nak cari minuman ni ada di 7 7 ya..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah cuba setakat ni, mungkin sebab dah biasa minum air masak..

    ReplyDelete
  9. Memang sedap air ni.. esp kalau baru keluar fridge
    masa air ni launch, i pergi buat cover. boleh baca di
    http://zazaabdullatif.blogspot.com/2016/10/minuman-kesihatan-sarang-burung-kolagen.html

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. RM6.10 harganya cik nor... kadang ada yang kena bayar RM6.15.. tengok 7 eleven tu...

      Delete
  11. tak pernah rasa lagi..bole masuk tekak seketul sunah tak ekk

    ReplyDelete
  12. haritu pun ada terbaca pasal air ni..tak pasan plak selama ni ada jual kat 7-E..nak cuba la nnti..

    ReplyDelete