image Minum TeaLive Hazelnut Coco - Mia Liana

Tuesday, 25 August 2020

# From Me

Minum TeaLive Hazelnut Coco

Dah namanya peminat tegar coklat. Kalau beli minuman kat kedai TeaLive, Mia akan pilih jenis yang berunsurkan coklat. Tapi selalunya Hazelnut Coco.


Sedap rasanya. Dikala panas terik minum air seperti ini amat melegakan tekak. Tapikan... bila minum pakai straw kertas ni rasa macam tak berapa selesa. Layankan aje lah....


** minuman kegemaran...


10 comments:

  1. Mia sama dengan akak, suka minum coklat. Macam akak ni, suka minum coklat & makan coklat, tapi akk tak suka kek coklat, hahaha. Tapi betullah, tak suka rasa straw kertas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh.. kak seri. mia suka makan kek coklat... sedap... kalau ada depan mata memang tak pandang lain... hihihih...

      Delete
  2. Cik TK pun suka minuman yang berunsurkan coklat, sebab tak layan sangat kopi kopi ni. biasa kalau tealive, Cik TK minum bang bang coklat dan coklat smooties oreo pearl. tapi macam yang mia mention jugalah pasal straw kertas tu. feelingnya lain... huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. straw tu je.. macam feelingnya kurang best...

      Delete
  3. tak pernah cuba lagi minum air boba2 ni..tealive ke apa. tak terlintas plak nk menyinggah..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe... dah terjebak takleh berundur... hihihi...

      Delete
  4. Hazelnut coco ni serius sedap! Perisa fav jugak & akan order kalau singgah tealive. ^^

    ReplyDelete