Wordless Wednesday 34

Wednesday, June 12, 2013

Wordless Wednesday 34

Satu kisah sebelum pergi kursus di Jepun. 
(klik pada gambar untuk besarkan)

Sumber : Majalah Ujang Bil. 367: 1 November 2009

42 comments:

  1. hahaa,bukan budak-budak je pengaruh tv,orang tua pun sama>__<

    ReplyDelete
  2. Tok ketua lebih terpengaruh nampaknya..

    ReplyDelete
  3. Ujang nie slalu buat sy ktawa s0rang2, haih ..

    ReplyDelete
  4. hak3,,hampeh giler!igt nk ckp ade tsunami kew,,adesss,,effect ultraman tidak mengira usia,, :p

    ReplyDelete
  5. Tak pe...Kat Jepun ada Doraemon, poketnya macam2 ada...
    Boleh merentasi masa lagi...Hari ni pergi, esok dah selesai kursus, boleh balik...hehe

    p/s: Tapi terimalah, hidup ini adalah realiti...

    ReplyDelete
  6. haha memang terpengaruh pacikk tuh...adehhh~

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...hehheee memang lawak tul....;)

    ReplyDelete
  8. Kahkahkah! Sabar jelah tok ketua ni.. Kahkahkah! ^o^

    ReplyDelete
  9. tak padan jadi tok ketua, pemikiran macam budak 2 juga.. hihi..

    ReplyDelete
  10. hahahaha.. lama tak baca komik macamni.. ;D

    ReplyDelete
  11. haha..kelakar betul la tok ketua kampung tu.fikiran out of the box, ada raksasa pula..hehe..lawak,lawak...

    Jom Join segmen Kaspersky Murah Antivirus Giveaway by Kaspersky Murah

    ReplyDelete
  12. hahaha..tok ketua dah macam kanak-kanak..

    ReplyDelete
  13. haha....selalu sangat tengok cita ultraman le tu! hehe

    ReplyDelete
  14. tok pun boleh layan ultraman. abis laa raksaksa nanti. hahaha

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017