image 77777 km - Mia Liana

Monday, 3 June 2013

# Hyundai Getz

77777 km

Meter kereta Hyundai Getz Mia kini telah mencecah 77,777 km. Bila nombor cantik naik, terus tidak sabar nak ambil gambar cepat-cepat.

Setelah memastikan kawasan sekitar selamat, Mia berhenti sementara di tepi jalan.




Sukanya. Dapat rakamkan nombor 77777 sebagai kenangan di blog ini. (^_^)

Mia ada juga buat entri semasa meter kereta mencecah 50,000 di SINI.

memang suka dengan nombor-nombor yang cantik....

posted from Bloggeroid

52 comments:

  1. mmg cantik sungguh no tu mia hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah, masih sempat rakam!
    Memang cantik nombor tu, Mia..

    ReplyDelete
  3. quadraple + 1 nmbr 7 nih.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha... pompuan suka buat benda pelik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takleh nak buat camne... inilah yang menghiburkan hati wanita...

      Delete
  5. jap...Baby Mia farah dah berapa km ek..ni yang nak cek balik nanti ni...he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... kena check tu farah. kot-kot dah nak nombor cantik ke...

      Delete
  6. assalamualaikum mia...cantik2 no tu...:)

    ReplyDelete
  7. Itulah dia blogger.. gambar dan cerita memang tak boleh dipisahkan.. siap berhenti tepi jalan lagi tu..

    ReplyDelete
  8. cantik no tu mia..kereta kita lambat lagilah nak sampai sana..

    ReplyDelete
  9. cantik no tu,. tepat nombor kesukaan Lissa. hee 7~ ^^

    ReplyDelete
  10. kalau jadi blogger ni, memang tangan tak berenti nak ambil gambar :) apa-apa pun boleh. cantik no 77777. bila nak sampai 88888 pulak kak mia?? hehe

    ReplyDelete
  11. terbaiklah kak mia huhuhu...smpt jgk berenti tepi yew...tp btul jgk..bkn sng nak dpt no cantek gtu...sayang kalo tak amik gmbaq~

    ReplyDelete
    Replies
    1. krole.. memang sayang tu.. rugi rasanya kalau tak amik gambar... hehehe

      Delete
  12. Gigih tu nak tangkap gambar nombor cantik ni.. Hehe.. =)

    ReplyDelete
  13. Sempat lagi tu...kalau saya memang xperasan odometer tu...

    ReplyDelete
  14. cantik nombor tu... bukan senang nak dapat... hehehe

    ReplyDelete
  15. Wahhhh sangat cantik nombor tu. Nanti snap 100,000 pulak lah :)

    ReplyDelete
  16. bertuah laa dapat amik pic number cmtu ^^

    ReplyDelete
  17. haha....teruja tengok nombor cantik.....akak pun pernah dapat nombor cantik kat odometer kereta.....

    ReplyDelete
  18. wah terbaik gambar ni...kalau buat WW pon menarik...hehe

    ReplyDelete
  19. Mungkin Okje ni kurang peka kot Mia...tak perasan haha

    ReplyDelete