Hyundai Getz Berwajah Baru

Monday, January 27, 2014

Hyundai Getz Berwajah Baru

Wahhhh.. comelnya.. comelnya.. Suami Mia yang ambil kat bengkel tengahari tadi. Siap ada lining hitam kat belakang dia. Tukar bumper ke standard Hyundai Getz. Terubat rindu terus. Siap belek banyak kali, tak puas rasanya.



Entri sebelum ini... 

Syukur alhamdulillah. Dah senang nak ke mana-mana lepas ni. Kalau nak tengok bahagian belakang yang asal ada di entri SINI.

mood ceria ni....

28 comments:

  1. wah, menarik.. ! : ) kete ika pun baru tukar bumper minggu lepas. huhu.

    singgah blogwalking sini.. :)
    http://cartiecacloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah malam Kak Mia...comel da keta Kak Mia...lepas ni leh lah bawa kita jalan2...hehe..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..lega bila kereta dah siap dibaiki..

    ReplyDelete
  4. Entri yang menarik :)

    mohon singgah awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. hehehe lawa-lawa...tapi nape xbeli tucson jer terus..ade model baru tau..hehehe :p

    ReplyDelete
  6. Macam bukan keluar bengkel, nampak macam keluar dari showroom!! :)

    ReplyDelete
  7. nampak kemas dan cantik kereta Getz nie mia......

    ReplyDelete
  8. ranggi kete akak.
    sy nak share info dgn kengkawan cni ttg 1 blog yg besh penuh n3 bmanfaat-
    Tolong klik & baca di sini->Kisah Cinta Si Lanang Gabrul

    ni pula sy nak beritahu & amat perlu beritahu tentang posting hot & juga info yang teramat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.
    Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

    ReplyDelete
  9. senang jer nk bergerak keta kecik2 kan? CN ni dlm proses bodek encik suami belikan keta kecik2 sebab tak sanggup rasanya bawak keta dia yang beso2 tu ;)

    ReplyDelete
  10. dah ade stripes..... smart.! nk tumpang.

    ReplyDelete
  11. Syukur alhamdulillah.. cantik balik.. :)

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...terbaik ni...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.