Yeay! Dapat SMS Ini

Monday, January 27, 2014

Yeay! Dapat SMS Ini


Sukanya bila terima SMS ini. Yeay! Getz kesayangan dah boleh keluar 'wad' hari ini. 8 hari tu... Sempat siap sebelum Raya Cina. Syukur alhamdulillah segala urusan claim yang dibuat oleh bengkel kepada Allianz Insurance berjalan dengan lancar. NCB (non-claim bonus) kereta Mia tidak terusik. Leganya...

Kisah sebelum ini..
Terus ceria je...  hehehe...

45 comments:

  1. Alhamdulillah. Boleh tersenyum lebar kembali :)

    ReplyDelete
  2. pas ni panjang kaki lah balik...hheee syukur

    ReplyDelete
  3. salam,
    mencemaskan betul kak mia ne... ingat kan kak mia masuk wad ...ish nauzubillah...
    okay kak...take care... stay healthy, stay happy and safety tau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.... tak lah. bukan mia.. ni entri sambungan entri sebelumnya, so terus melekat perkataan 'wad' tu... sebenarnya bengkel...

      Delete
  4. alhamdulillah. ingatkan kak mia yang masuk ospital. syukur alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  5. Alhmdulillah sis mia.. ^^ smua bjalan lncar kn..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah berlagu gumbira kak mia :)

    ReplyDelete
  7. Hohh nasibaik before cuti dah siap hiks <3
    alhamdulillah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempatlah nak berjalan-jalan raya cina ni..

      Delete
  8. erkss, kita ketinggalan cerita ni yang nak baca kisah sebelumnya ni, Alhamdulillah dah ok dan NCD tak terusik...

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah.. allah permudahkan segala nya.. :-)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Dah kembali sedia kala..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah... Kna mndi bunga spy xde org cium.dia lgi.. ;-)

    ReplyDelete
  12. Wah seronoknya mesti rindu ngan keta kesayangan tu

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah Kak..mesti rasa seronok sangatkan

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. sempat siap sebelum raya cina :)

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mia...alhamdullilah...;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.